Distans

Kan ju ibland va jävligt bra att ha till olika saker här i livet för att man ska kunna ta vara på sig lite mer.
Men det kan ju verkligen då en att inse att det man har distans till är något man inte kan vara utan.
Sen kan ju även avstånd va en sorts distans som är lite värre, för det kan man ju inte direkt göra nåt åt nej..
Det suger lite getpung..
Gud va törstig ja blev.


så nue ja tillbaka.
Men fan nu äre ju då söndag.
Det är typ den ultimata EMO-Jon dagen.
Dagen då allt grineri och utbölande över diverse saker kommer ut ur mitt huve.
Men njae, inte så mkt idag faktiskt.
Även om ja gick upp kl 04.57, efter sådär 42 minuters sömn.
Jag kan oxå tillägga att ja va dyngfull när ja gick upp, staplade upp ur sängen som en steriliserad kattjävel, ut för att möta upp Christer för att dra iväg och fêska lite. Det va ju kul. Ja.
Jo de va d faktiskt. Sådär ljuvligt med frisk luft. Typiskt EMO-beteende.
Jag blv dock inte ett dugg ledsen att jag mentalt knäckte Christer med att dra 2 reeeedigt fejna biiiitar framför öjjena på'na. Sen satte ja mig i bilen och funderade allvarligt på att veva ner rutjävel och kasta mig ut för nån lastbil.
Mådde fedt käässt. Kan fan inte minnas när ja va så sugen på att dö.
Men som allt annat i livet så ordnar det till sig jao.
Och ni som har en IQ högre än 5,3 borde ju fattat att ja söp ner mig rejält igår.
Det va najs.
Det behövde jag.
Supa bort lite sorger. HAHA nerååå.
Men fan, ja va nog allt lite smådepp igår.
Eller så va ja nog bara sugen på att göra bort mig.
Och det lyckades man ju med BIGTIME.
Träffade lite randoms på krogen sen stod man ju och frågade fint i taxikön om det va nån som sålde illegala preparat.
Men det va det ju inte. Inte för att ja skulle ha det, men det va en kille som frågade mig.
Och klart som fan ja va tvungen att skämma ut den jäveln.
"VAAAAAAAAAAAAFAAAAAAAN VAD KRÄVS DET FÖR ATT FÅ LIGGA LITE I DEN HÄR JÄVLA STAN?!?!?!?!?"
Det va ju en annan vackert utvald kommentar i kön vid Pastavagnen.
Älskar när ja får vuxna människor att fnittra.
SEEEEEÈEEEN, så hitta ja en tjej som stod väldigt gulligt me fötterna.
Jag va ju helt klart tvungen att ta en bild.
Hittade den på luren när ja satt å erasade massa junk.
Och va hitta man mer då?
Jo, tydligen så hade ja å Jonas pissat i en skokartong.
Jävligt fjortis..

Men jao jao, det sammafittar, oj sammanfattar väl typ min weekend of joy.
Men det som verkligen satte kryss på balkongen va en liten låt som ja typ fick eller nåt av en glad tant.
Nej ingen tant, men en människa i mitt liv som gör det hela lite mer värt att leva.
Här äre ingen som kommer lämna dej by your side. All alone.
Ja kommer hänga me dej och slåss.
Men fan, du vet.

Så ja haffar upp en videeeooo med låten och texten som gjorde mig very happy yes indeeeeeed.
Enjoy happy fuckers!


Kommentarer
Postat av: Pauline

OMG!

Allt detta flirtande och du har förhållande?

Sjukt bra låt btw, är bra sugen på att snotta den med^^

2008-09-01 @ 15:02:15
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: J.Lo

huh? flirtande? förhållande?

va tänker du nu på? :P

2008-09-01 @ 19:08:18
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Pauline

Det vet du nog själv :)

Och ja, en riktig liten hemmafru är vad jag är!

Nöjd är han nog med all säkerhet eftersom han stått ut 1år än så länge.

Nä men what to do, what to do.. har inte så mycket val, då kan jag lika gärna fejja o stöka i hemmet.

Jag gillart!

2008-09-01 @ 21:38:34
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: J.Lo

nämen säg NUUUUUUU!

jag ha juh inget förhållande :P

och vem flörtar ja me? (A)

hehe

2008-09-01 @ 21:44:30
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: poop

MEN WHAAAAAAAAAAAAAT baby du kommer alltid ha ett förhållande till mej (till, kanske inte med.. men till, ett sånt "till" så man liksom fåååår slåss tillsammans)



i loooooove yooooooooou longtime ibland

2008-09-02 @ 22:40:31
URL: http://poop.blogg.se/
Postat av: J.Lo Hoe

Men fan din yxa, kom å hugg mig i benet ja saknar dejje.. HAHA :P



As they say in the fairytales, the Witch is eating all the good children.



Men nejje, ffffan jjjjaa ggggillar dddddej mmmed.

(observera min fjåårtisstammning..)

2008-09-02 @ 23:22:16
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0