JAAAAAYYLOOOOW IZ BACK IN DA HOOOUUSEEEYYY!

oj, capslock..


Well hej igen kära dagbok, nu sitter ja här igen å ska böla ut mig över alla jävla problem jag har i mitt liv.
HELL NOOO!
Ja e fan fett happyboyyo!
Allt strilar på som det ska typ, lr ne fan.. allt e fucked up egentligen. men d ÄLSKAR VI!
Sooo, nu vill förstås alla veta vad som händer, hänt, ska hända.
Och det ska ni fanimej få veta.
Imorgon.

Näää, d kommer lite redan nu.
Lr A LOT of it..

Månaderna i sommar har gått som på tandställning, lr ja räls om man vill kalla det för det.
Började ju bra me att man kirra jobb lite här å där och slet ut sig för folk som inte appreciatede ens blod, svett unt tears.
Fick ju sparken. haha gött, jävla gubbjävel kan dra fan.
Dessutom skyller ja lite på Fia som TVINGADE mig att hänga kvar i gävle me henne.
Fan, kvinnan är omättbar..
Ne just kidney. Njursten..
Så atteeeee..
Det va väl allt..
Iaf den veckan.
För då va man ju uppe i gävle å lapade i sig ca sådär 18 liter vin.
KÄÄÄÄRLEK!
Men innan det där va man ju ett tag i Tyskland och stekte upp lite annat på Hurricane/Hurrkan.
Träffa massa nice german people, som där förövrig ALLA ville ligga med Fia och frågade MIG, om dom fick..
HAHA d tyckte ja va lite kul.
Well then mjukporr och maräng..
Sen ha man som sagt mest jobbat.
Drog ner til nån Helsingborgsfestival å slynade runt lite till BÅDE Soilwork och VOLBEAT, som jag förövrigt ska ligga med om ja får tid. Lr ja inte Volbeat, utan alla i bandet.
Det där skrev ja just nu bara för att ja hade lust att va lite fjortis..
SOO drop it..
Men från sak till en annan.
Jag lämnar då det här jävla skitlandet och massa störande folk som går mig lite på nerverna.
Men det orkar ja inte gå in pååååååååååå....
Och igen till en rolig grej. HAHA
Jag har så roliga vänner.
Igår skrev en tjejkompis till mig.
Nu måste ja först inlägga att hon e så JÄVLA stolt över sina bröst.
Så här va iaf det första hon skrev.
"du vill bara knulla mina fina bröst och sen komma på dom"
Ja nåt i den stilen iaf.
Då skrev ja att ja skulle lägga ut det här.
OCH det va man juh tvungen att göra bara därför.
Men lugn gumman, ja ha inte avslöjat dej.. ;)
Jahaja, va nu då?
Ja ha ju dock då träffat kvinnan i mitt liv.
Hon heter Siv.
Har HIV.
Nej så vare inte.
Men ja hookade upp me en soft bryyyd som gillar att slåss, äta barn och skita så snabbt som möjligt.
Hon heter Fia, men kallas i folkmun för Poop.
Mest för att hon e bra skit.
Men well then, åren går och man glider ifrån varandra.
Vi har dock kvar våra 13 små husnegrar. Barn som det oxå heter.
Dom har softa namn som vi tagit från Transformerfilmen.
Men vi hänger lite då och då.
Inte så att vi e tillsammans. Utan...
Skilda. Särbo. Umgås på 5 meters avstånd.
Det va d som hände.
Blottade oss lite VÄÄÄÄL mkt för varandra.
Jag älskar dock henne fortfarande idag.
Men fan. KÖÖTT FIIIFÄÄÄÄN!
Jag ska änna på tur till Norge.
Men först ska ja på nån liten roadtrip.
Blir nog en liten tur till vårat vitröda grannland för att fixa å picknick, sushiätande och häng på bargatan med Amy.
Hon är en medelålders kvinna med blont hår,
Fasta rattar och så ler hon rätt gulligt.
Hon pratar dock inte så vackert. (norrköpingsdialekt.. GAAASH)
Men det får man ju ta. ;)
Sen så råkade man ju hamna i lite klister för ett tag sen.
Får väl hoppas att det löser sig.
Är dock lite stressad i mitt huve över detta dilemma.
Fan.
Så nu blev ja iaf HEEELT orkeslös till att skriva mer.

I'll be back!
Hoppas ni blir glada för att jag bjuder på mig själv igen.
Annars kan ni få bjuda på mig.
Vi kan väl börja på ca sådär, hmm.. en tjuga?

PUSSSSHAAJJ torsk. lr som man säger på halmstaddialekt. TÅÅÅÅÅSK!



Kommentarer
Postat av: fia

ååååhuuuuu I KNEW YOU STILL LOVE MEEEEE jävla klimakteriekossa





:)

2008-08-26 @ 18:26:34
URL: http://poop.blogg.se/
Postat av: J.Lo Hoe

KÖTT FIIIIFÄÄÄÄN! va sa åt deeeej!?!?! jak er ein kalv

2008-08-26 @ 19:25:24
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0