jaru, det där me kärlek..

Hmpf..
Igår blev ja lite rädd för mig själv.
Lr ja..
Kom å tänka på en sak eftersom en annan sak kom upp.
Jag har typ sådär varit kär ytterst få ggr i mitt liv. In the past. Long time ago. J.Lo.
Men jag har bara sagt the magic words till 2 st.
Jo, 2 st!!!
Och den senaste jag sa det till va igår.
Ja om ja nu inte råkat säga det till dig på fyllan.
SOM MYYYCKET VÄÄÄÄL kan ha hänt..
Hmm..
Men vafan, ja gör nog det.
Jag älskar nog dej på ett sådär speciellt sätt.
Vet inte hur.
Kan inte förklara.
Hade lätt skrivit en låt till och förklarat va du betyder för mig.
Men som sagt, ibland hittar jag inte ord.
Speciellt me tanke att på hela våran situation är en SMUUUULA fuckedup.
Det där löser sig.

Och från en sak till en annan så va ja något skraj imorse när ja skulle bege mig till the work.
Det dryga är med att inte ha körkort är att man måste typ sitta på en buss bland massa skadat folk i typ 1 timme och 18 minuter. JO, ja bruuukar sova på väg te jobbet. Men idag så satt ja å filurade lite och råkade sådär passande få morgonstånd. Till saken höt det till att det satt en gammal kärring framför mig, och när mitt underbara morgonstånd kom krypande så började kvinnan få värsta feta ticksen. SJÄLVKLART, så spann det iväg för mig att hon säkert va en zombie som kunde känna av sexuell hjärnaktivitet...
Jag trodde skarpt att hon skulle hugga mig i kuken när ja skulle gå av..
Men som som tur va så gick hon av före mig..
Puuuh.. (MED STOOOOORA BOKSTÄVER)

Det va väl typ dagens TOPNOTCH av händelser i mitt liv.
Och imorgon ska ja bege mitt halvfeta ass ner till skauneläänd.
Där ska ja FISKA. Ja, det är sånt ja sysslar me yes..
Göött me lite avslappning sådär från min ooootroligt stressade vardag.
Där det händer nada zippo..
Förutom då och då.
Som att det brukar gå en gubbe utanför min mammas hus.
Han motionerar.
Han går med stavar.
Utan stavar.
DRETKUL ser det ut :D

Fan, Marilyn Manson e rätt fet. Lyssna på Vodevil. Den vill man ju LÄTT ligga till. Litegrann.. RAUWR!

HEEEJDÅÅ era jävla kött.. :)




Kommentarer
Postat av: Pauline

LOL!

Givande inlägg, fick sig dagens skratt i alla fall.

Ditt liv verkar vara lika spännande som mitt^^

2008-08-27 @ 14:06:35
URL: http://pliiiine.blogspot.com
Postat av: J.Lo Hoe

HAHA varsååågooood Pauline :)

2008-08-28 @ 12:36:33
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0