Hur gick det sen då?

Well, då ligger man här jävligt sömnlös i sin nya lght för the very first time.
Jag har pysslat och fixat lite stuff ikväll.
Svettats på ren svenska.
Jag har förövrigt fått världens största täcke av min mormor.
För stort. Ett sånt där som ska passa till en dubbelsäng, men grejen är att jag har skippat min dubbelsäng för att få lite mer space. Så nu får ja ändå ligga. Med mitt megatäcke.

Well, ska man kanske göra en ren sammanfattning på Idol 2008?

Nej inte det nej.
Men min norgeresa då?

Fredag:

Strandade upp i Eidsvoll hos Kim och Linda efter att ha mött upp både Magnus och även Fia aka Poop en snabbis på le station. Men det va bara jag och MangeSmitt som drog vidare.
Sen kom Stein och en annan Magnus och vi började som sakta ta fart med ölen.
Eller ja, ett antal minuter innan dess smuttade vi på ett par glas glögg.
Inte den barnvänliga varianten då heller.
Rowan dyker upp efter ett antal timmar.
Och whattaheck, vi lämnar våran trygga boning för att våldgästa ett überklassigt ställe som kallas Macken lr nåt.
Oj, sa ja überklassigt?
Mer überkackigt..
Först det första så va man tvungen att pejja upp 150 spänn, eftersom det va ett par buttugly brudar som kallar sig Covergirls (lr nåt) som stod och sjöng svenska klassikers.
Man är ju inte den är den och bangar en svensk klassiker.
Och då menar jag att jag stamplade upp och skulle sjunga med.
Jag tror nu i slutändan att den ena bruden stängde av micken när ja kom upp.
Well, vakten kom och sa till mig att det va Covergirls only, och att jag skulle förpassa min svenska röv till baren istället.
Eller det sa han väl inte kanske, men jag gjorde det iaf.
På nåt sjukt sätt så minns ja inte så mkt mer alls.
Lyckad fredagkväll alltså.



Lördag:

Vaknar upp med den värsta tänkbara smärtan i min axel som säkerligen har nåt avsletet muskelfäste lr nåt liknande.
Bakis?
Njae, det kunde varit värre.
Vi glor nån film och sen är det kväll igen och vi gör oss allmänt drägligt vackra.
Drar in till Stein som är Kims tvillingbror.
Dricker och har det allmänt charmant.
Vi blir några stycken och fyllan infinner sig fint denna kvällen också.
Drar ut på Jessheim och flummar runt på dansgolvet och eftersom dom hade nån gayregel om "lueförbud", så blev Kim utslängd.
Äsch vafan, vi hade kul ändå tror ja?
Vi drog på nån eferfest och satt där och drack bärs några timmar innan vi inte pallade mer.
En av mina kära när vänner våldgästar sig inne på toan med nån ful brud.
Well, ni fattar va som händer.
Den pajjar.
HAHA!!



Söndag:

Blir en jävligt värd dag, lr rättare sagt kväll.
Efter några timmars bakfylla och ångest så drar jag och Stein in till Oslo för att dregla på Volbeat som spelar.
SÅ JÄVLA VÄRT!
Drar hem till Jessheim, som ja praktiskt i nuläget kan kalla mitt hem..
Men well, tydligen branschsöndag.
Yes!
En bra samling folk på en litet ställe.
Vi shakar ass.
Fyller dansgolvet.
Visar oss från våran bästa sida.
Ser inte Stein på nån minut, och sen kommer han in och garvar och blöder i hela fejset.
VAFAN?!
Men tydligen så hade han mött på en svartsjuk föredetta kille till nån brud och fått en smäll.
Blödde som en gris.
Men vi styrde dansgolvet efter lite sjukvård från dom söta flickorna på stället.
En mindre efterfest som mer bestod i att jag fick Live ErotikShow.
Tackar Broder ;) Haha :P



Måndag:

Inte så mkt att säga om den här dagen förutom att vi båda, alltså jag och Stein mådde skit.
Jag hade dock fördelen att ja kunde sova bort min pure evil madness-mående i Kims bil medans dom jobbade inne på Centret.
Detta kom att bli den enda nyktra dagen.

Tisdag:

Drar in till Oslo och Fia.
Där även Linda och Majsan bor.
Med Fia alltså.
Dröjer väl sådär 3 minuter innan vi öppnat första BagInBoxen.
Yummy!
Vi lyckas även denna kväll bli riktigt chewbaccapackade.
För efter en mindre utgång på Mono så minns vi fan inte hur vi kom hem och vad som hände sen.
Tydligen hade iaf Fia suttit inne på dass och pissat och SAMTIDIGT spytt ner hela golvet.
Skillz :P
Jag tillbad tydligen oxå toalettguden ett tag...



Ondag:

Vi chillar mest hela dagen.
Drar till Café Sör där det enligt mig jobbar och hänger några av Norway Finest.
Internettar lite och sen blir vi hungriga.
Vi är bra övertrötta och känner att den enda normala lösning på vårat problem är alkohol.
Så blir det!
Vinet flödar fint.
Iaf för mig och Fia.
Linda blir dock jävligt nöjd över att hon vinner i Oslo Hold'em. Även kallat PärlPoker.



Torsdag:

Blir något av en TopNotch-kväll.
Vi lyckas på nåt dricka alldeles för mkt öl, mest tack vare att vinet är slut.
Sitter på Café Sör ett tag och verkligen har nån sorts sexy boy/sexy girl-uttagning.
Dock lyckas vi inte så bra och drar vidare till Fugazi.
Mest för att vi vill ha gratis öl.
Och jag blir verkligen världens gladaste när Fridur dyker upp lite senare på natten.
Hon joinar på några öl och vi snackar lite old times.
Soft as hell.
Fia ville mest ligga med Dj'n och jag blev uppraggad av en indisk bög.
KUL :)
Jag hittade dock en piece of meat inne på toan.
Det är humor.



Fredag:

Jag lämnar detta underbara land.
Fia följer mig till stationen och vi säger adjöööö.
Lr ja, hejdå iaf.
Efter ca 4 timmar stannar ja till i Gbg och Michelle kommer och myser en fika med mig.
MMM.
Vi gillar henne.



Äntligen hemma kanske?
Ibland så känns det som Borta jävligt bra, men hemma e fan bättre.

Sleep tight FuckTards.

Kommentarer
Postat av: Michelle

och jag gillar dig mitt hjärta !

2008-12-13 @ 22:20:26
Postat av: J.Lo

Då har vi nåt gemensamt Honey :)

Alltså, jag fast dej.

2008-12-14 @ 01:22:12
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: poop

jag kan ju förövrigt meddela att den där indiske bögen du skrev om ville bjuda mej på date på en restautang.. och som then gentleman han är så skulle han självklart betala skrev han. jag trodde han var bög? okej att jag kanske är en man MEN ÄNDÅ INTE SÅDÄR?! :P såååååå, där vatt du allt brädad av en brud.

2008-12-14 @ 16:43:42
URL: http://poop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0