BURNED!!!!

Ååå va älskar när vissa människor failar otroligt mkt!
Asså, inte för att jag är elak rakt igenom.
Men visst är det kul när vissa människor inte får det dom själva tror at dom förtjänar?
Typ som Linda Rosing.
Jag pratar alltså om Sanningens Ögonblick.
Ett sådär trevligt underhållningsprogram på kanal 5 där människor får svara på ett visst antal frågor.
Och dom MÅSTE svara sanningsenligt annars åker dom ut, utan en krona på fickan.
För om man är snäll och duktig så kan man bli rik.
Weeehooo!
Men jaha, Linda Rosing som tydligen är någon B-kändis á la fuskblondin från sthlm som inte bara har silikontuttar och knullat med folk på tv utan är dessutom GAMMAL!
Fast iofs, inget ont om äldre människor.
Jag gillar äldre människor.
Även folk som är lite mediakåta.
Det är jag själv.
Skulle gärna varit med i BigBrother och knullat.
Keep it goin!
Well, grejen va mest att hon faila på en fråga från att vinna 75.000 kr.
Taskigt läge.
Jag kommer iaf somna med ett leende på mina läppar.

Helgen då?
Jotack, den har funkat fint.
Jobbat fram tills igårkväll.
Cash is king!
Sen va man ju ledig idag och hela tjocka släkten va och hälsade på hos kära mamma.
Eller ja, min syster och hennes familj.
Alltså Kalle inkl 2 kids som man kan dö för.
Det va lite mkt kaos, men ytterst trevligt.
Ja passade på att smita ut och ta en fisketur.
Det regnade och va pisskallt.
Va håller man på med?
Ja gillar frisk luft helt enkelt.
Det betyder alltså att ja kommer chilla kvar hos Emilia imorgon efter jobbet och hälsa på kissen.
SvampBobFyrKatt :)

Drar nog hem till Jens en runda först för att chilla lite.
Yam!

Ikväll gillar vi Linda Rosing!
Failar'n numero uno :D





Kommentarer
Postat av: Elli

sweet blogg!

2008-11-16 @ 22:07:41
URL: http://coriq.blogspot.com/
Postat av: Emilia

Du hade ju lätt satt henne för en miljooooon!

2008-11-17 @ 00:09:40
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Brösten är iaf INTE fake ;) (Hon har för liten klänning för den delen) ;)

2008-11-17 @ 02:28:27
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: Pauline

Min kära sambo blev ju uttagen till intervju i aug, men vi skippade det. Lika bra! Och varför sånna som Linda Rosing (som för övrigt erkände att hon tjänar mer än 80 lax på sin blogg) va i helvete ska hon med mer pengar till då?????

2008-11-17 @ 19:07:48
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0