AH MEN GE MIG FEST!

Fan va ja e skadat sugen på att va tokwasted å festa apa!!!!!!!!!!!!!!!

Men det e ju bara tisdag.
Och då får man sitta hemma och va gay.
GAY GAY GAY!
I vilket fall som helst så ha ja kommit hem efter 3 dagar som hemlös inne i Halmstad hos en dude som ja känner.
Byggt grejer och sovit i världens kallaste friggebod.
På nåt sätt älskar ja att va hemlös.
Därför fick ja lite ångest över att ja e vuxen och min morsa ringde mig idag och sa att hon hittat en lght till mig.
Känns bra att det är nån som anstränger sig för att ja ska få ett svenssonliv.
Tack Mamma. Du e grym!
Kom iaf hem för nån timme sen, gick knappt innanför dörren innan ja got nude och spenderade en halvtimme i duschen.
So fresh so clean...
Fick mitt skägg rakat oxå.
Det blev najs.
Inte för att allt åkte bort.
Yeah.. Och.. Fan..
Sitter här halvnude nu med världens leende, 3 dagar kvar.
Sen blire sthlm och hänga med Jaynie.
Jon gillar't!

Well, får lite skön respons från folk som ja inte ens känner på min blogg.
Det gillar vi oxå.
Asså, inte för att ja är så värst intresserad av att läsa om era liv.
Men jag tackar för att ni intresserar er för mitt liv.
Ni ska få lite cred.
Lr, det fick ni nyss.
Så drop va ja sa..
Ni är säkert unika på erat lilla sätt.
Ja e ledsen, men ja har typ några bloggar som ja läser lite då och då.
Dom finner ja intressanta.
För dom känner jag.
Vill ni bli mina vänner?
HAHA är ja dryg nu?
Sorry..
Ja bara driver.. :P

Well, för er alla till mig.
Eller tvärtom.
FUCK YOU!
JAG ÄR HAPPYBOY!



Kommentarer
Postat av: Johanna

gaaaaaaaaay

2008-10-09 @ 00:03:03
URL: http://johannasporre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0