ahmengay..

Jag orkar faktiskt helt seriöst inte blogga.
Men ja får väl gör't.
Kejrå..
Så här hände det.
Ja drog ut i skogen i tisdags.
Söp mig full.
Respekt!
Upp klockan 6 på morgonen för att fiska.
Respekt...
Va ju där me lite folk från Stockholm som ville ha me mig och sen att vi skulle dra till Hellacopters spelning på onsdagkväll.
Vip förövrigt.
Respekt!
Dyngrak va man ju..
Lyckades slarva bort både min ena töjning, vilket får mig att framstå som nåt fuckup nu när jag har 2 st stora jävla spiral-tribal-töjningar i örat.
Respekt...
Men i vilket fall som helst så tappa ja bort kulan i min läpppiercing oxå.
Gay..............
Well then, Boba hängde på oss hem där vi körde efterfesten brutal med lagom stora bokstäver.
Respekt!
Ja tror ja råkade ringa typ 49 st i min telebok.
Respekt....
Okej inte så många.
Men typ 4 iaf..
Lagom respekt...
Gick upp, lr rättare sagt.
VAKNADE.
Lagomt bakis.
Hej...
Respekt.
Vi chillade mest.
Fiskade lite.
Jag och Boba stod mest och filosoerade och undrade hur vi skulle lura fisken.
Vilket slutade relativt lyckligt.
Respekt!
Hela dom här kalabalikendagarna fick mig att inse att ja super för lite.
Och finner ingen större kärlek i det heller.
Därför ska ja göra det optimala testet och bli dyngfull imorgon också.
Respekt..

Kommer säkert skriva om det här satans inlägget på söndag när jag e bakis och flummig.
För nu e man ju rätt tappad.

För övrigt så är Fia den mest bästa människan i världen.
Fan vilken jävla Klemens hon är asså.
Så bra e hon.
Förklarar internskämtet en annan dag, eller så kan ni ju läsa på ------------> Poop


Kommentarer
Postat av: Johanna

gay gay gay gaaaaay

2008-10-25 @ 18:19:16
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: anna

Säga vad man vill, men ordet respekt verkar du gilla i vart fall hähä..

2008-10-27 @ 20:44:55
URL: http://bendthetrend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0