besviken ung man

NÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!
Bara lite.
Gjorde ju mitt tappra försök till att komma i samma stämning som Fisen Fia har haft i typ 4 år.
Nej, fel.
Men typ iaf ett antal par veckor.
Ja, vi pratar om fylla.
Inte om nån sorts erotisk tankeverksamhet osv osv..
Fast iofs, vi ha nog kommit lite i samma stämning ändå.
Vi äcklas på nåt konstigt sätt över samma sak just nu.
Eller äcklas är kanske fel.
Mest ett antibehov av det.
Ja nu snackar vi inte fylla längre, utan jag råkade snöa ut på erotik osv osv osv.
Men JAJA, fylla va det igår för mig ja.
Och ja sa ju att ja skulle bli snuskig.
Det va det nog någon som fick uppleva..
Pinsam man är. HAHA vassegooood!
Men FOKUSERA NUUUUUUUUU!
Eh ja just det.. osv osv osv.
Jag är besviken på dej Fia.
Du som så vackert skrev att du skulle bli så full att du hamnade i fyllecell och skulle rista in "I LOVE JON".
Fan för dej..
Du va ju fanimej spikrak när ja ringde dej.
Satans särring!!
Men jag älskar dej ändå.
Heeeeil Faaaajv!

Men du vet att ja backar upp dig i den där lilla sitsen som du har i ditt huve.
Även om det kanske är svårt.
Men ja lyssnar och försöker vägleda dig.
Lr mest lyssna, du lär ju knappast behöva någon vägledning.
Snarare en kartjävel intatuerad i näven.
Nej, iofs.. Du hitttar alltid hem.
Du ska iaf få låna mina rejvbrallor nästa gång.

Vem fan uppfann telefonen lixom?
Iaf en söndagmorgon.
Nu ska ja inte va arg på dig min kära älskade syster.
Men folk är som OFTAST lediga söndagar. Osv osv osv.
Iaf jag.
Då äre rätt jobbigt när man blir väckt kvart över 8.
"ska inte du jobba idag??"
NEEEEEEEEEJ, det är söndag.
Men nog om detta. Osv osv osv.

Jag är stolt över min kropp som fortfarande håller sig fin som smör fastän att ja kränger 2-3 påsar chips i veckan.
Tack för den och mindre tack för vädret just nu Gud.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo de var ju fler som drabbades av din fylla meeen de var sweet även om du slängde in handduken lite väl tidigt. Och att du slängde hadduken förövrigt:P Well well I like my dudes drunk and yeah you know:P

2008-10-19 @ 21:49:30
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: nelly

hahaha sorry.. trodde de va lördag ju:S

2008-10-20 @ 13:04:21
Postat av: poop

jag är också stolt över din kropp. även PVC-overallen..



förresten, FAN VA GAY att man stavar overallen. man säger ju overååålen. iallafall här uppe i norrland. ni där nere är ju mest utvecklingstörda.



lööööööve

2008-10-20 @ 14:06:29
URL: http://poop.blogg.se/
Postat av: nelly

grattis kläder?????? gå in här...http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=73000

2008-10-20 @ 16:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0