Bira Bira Bira!

BÄRS BÄRS BÄRS!!!!!!

Okej, nej jag är inte full.
Men jag har fått lite klagomål från personalen.
Det vill säga min blivande fru och för tillfället snart närboende särbo Fia Aka Poop.
Hon tycker att jag inte är tillräckligt full längre.
Hon kan inte hantera min vuxenhet och antialkolism.
Så i ett bevis på all min kärlek till henne ska ja sätta mig i min ensamhet och supa ner mig ordentligt och vänta på hennes kommande nattliga samtal som bruka infinna sig sådär mellan kl 2 och halv 7 på morgonen.
Det är lite som Bingo, lr Triss.
Plötsligt så händer det.
Jag brukar dock klicka henne.
Men hon ger sig fan i mig inte, utan ringer alltid en jävla massa ggr och pratar in otroligt massa skit i in röstbrevlåda.
Bröstskrevlåda hade varit roligare.
Vem fan vill inte ha ett bröst och ett skrev i sin lur från någon man gillar?
Men jaja, jag älskar dock att lyssna på hennes pladder och kan försvinna i min lilla egna värld, och rätt som det är så blir man stoppad av polisen på öppen gata när man råkat jucka ner en pensionär med nån rullator.
Inte mitt fel FÖR FAN!
Hatar långsamma människor.

När jag då lyfte fram det här förslaget för min partner in crime så fick jag ett sånt vackert svar tillbaka.
Sånt gör att man kan uppskatta dagar som den här när man praktiskt taget verkligen hatat allt och alla.
Och nu driver jag förstås.
För jag är alltid världens gladaste.
Praktiskt taget så att om man malde ner mig och gjorde allt i pillerform och gav det till deprimerade människor så skulle dom typ. Ja..
Bli glada?

Well, nu ska ja knäcka min första bärs och sen shotta Vodka.

Nån som vill nåt så kan dom FÖÖÖÖÖÖÖÖRSÖÖÖÖÖÖÖÖÖKA kontaka mig.
Kommer nog svara och va snuskig.

//GayLord



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0