Bling Bling!

Fan mina bröstvårtor är så jävulskt styva!
Varför?
Kan ja va me barn?
Vem är den skyldiga?

Njae tror d e rätt lugnt.
Så fet e ja inte..
Inte ens på snudd till tjock.
Ja tänkte på det här om dagen när va så allmänt less på allt och ville att det skulle hända nåt nytt.
Då önskade ja verkligen att ja va skitfet, så kunde ja typ börja motionera och göra nåt vettigt med mitt liv.
Så kunde man ge sig själv cred sen för att man hade slimmat till sig och ja.. nånting.
Men det gick ju inte så bra..
För det första så måste ja bli fet.
Och det går ju säkert inte så jävla snabbt och bra när man har den optimala ämnesomsättningen och inte kan gå upp ett kilo om ja inte typ dricker 40 proteinshakes om dagen å tränar som en jude.
Men det kommer..
Så fort ja fått lite rutin.
Och idag hade ju verkligen varit en sån dag.
Då man kunde tagit sitt skinny ass till gymmet för att svettas lite.
Men om ja ska va helt ärlig, så orkar ja inte.
Plus att ja redan har träningsvärken ADOLF.
Eller ja, lite iaf.. ( vill bara att ni ska tycka synd om mig.. )
I vilket fall som helst så ska ja nog drop dead i soffan å glo på Wanted.
Ja filmen ni vet.
Får se om den är nåt att ha..
Men mest av allt skulle ja nog ha en viss människa här som kunde peta på mig..

Jag signar ut för the moment.

Eller nej för fan, ja måste ge Fia cred.
Hon är årets fyllo.
Och ändå kommer hon alltid ihåg allt som hon typ gjort kvällen innan.
Fan, det är skillat..
Hon är rolig dessutom.
Glo in på Poop.

Well, bye bye Suckers..

Kommentarer
Postat av: årets fyllo

jag älskar alla OCH ÄR VÄRLDENS BAKFULLASTE MÄNNISKA SOM FÖRÖVRIGT ÄR PÅ JOBBET OCH SOM FÖRÖVRIGT IGEN TYDLIGEN ALDRIG SOVER OCH SOM FÖRÖVRIGT NUMMER TRE SA VET JAG INTE VAD FÖRÖVRIGT NUMMER TRE ÄR. TOTALT JÄVLA MÖRKER. (jag vet inte om jag kanske skulle ha bytt så att "jag älskar alla" stog med stora bokstäver istället för "och är världens bakfullaste människa som förövrigt är på jobbet och som förövrigt igen tydligen aldrig sover och som förövrigt nummer tre så vet jag inte vad förövrigt nummer tre är. totalt jävla mörker.", fan, det där var ett sånt där moment där man kan välja mellan att inte fullfölja hela grejjen bara för att det är sjuuuukt drygt eller go hard or go home, i went home.) ååhuu sbsalalfjdkgjksdgjnfndsjfff fjfjjjjlslsööä wääääääää skjut ma





ps. det här är nog den längsta kommentaren du EVER kommer få ifrån mej.

2008-10-05 @ 14:43:47
URL: http://poop.blogg.se/
Postat av: Josefin

älskar sättet som du skriver på..

2008-10-06 @ 01:24:00
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0