Burned...

Ja ni...
Livet är ett mysterium ibland.
Tänk hur andra människor format en till den man är idag.
Då menar ja ju inte bara mina päron, utan kanske också folk man hängt med, sen diverse flickvänner som VERKLIGEN SABBAT MITT JÄVLA HUVUD NUUUUUU SÅ ATT JA INTE KAN TÄNKA SOM EN NORMAL MÄNNISKA!!!!!!

Fan för er..
Orka att jag nu mera inte kan lita på folk.
Och då menar jag girls i all allmänhet.
Som idag.
Jag vill så gärna.
Men jag har fan svårt för det där.
Så det är väl lika bra att bara ta saker som det är och sen sätta en tegelsten mot pannan så fort man börjar tänka för mkt.
Good well done super yes please thank you.

Och jag är i allmänhet jävligt less idag nu helt plötsligt.
Pissed off.
Lack.
Satans pms-kärring.
Abnormt sne.

Pågrund av diverse stuff.

Och där sätter vi punkt för det.

Tar fan på krafterna att va sån där.



A man alone can do no wrong

But I'm a troublemaker
I'm just gonna avoid getting fooled over feelings

Kommentarer
Postat av: Pauline

Killar är likadana, om inte värre!

Eftersom vi tjejer är känsligare, så tar det hårdare på oss.. och det värsta -ni vet om det. Därför trycker ni på lite extra, bara för att ni kan. Det är sorgligt att det är så, att man blir skapad efter hur man behandlas. Riktigt sorgligt! Men det handlar väl om att ge o ta, och aldrig ge upp... tills man får nytt hopp och motsatsen bevisad.

2008-10-05 @ 12:58:08
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Pauline

Åh nej!

Hade du hört historien om mitt ex hade nog inte kunnat annat än hållt med mig, ingen kan bete sig värre och göra någon människa så illa som han. Det är på höjden av psykisk hjärntvättning o kränkning, att jag ens tog mig upp har jag min käresta att tacka! Just tiden då jag 2mån efter mitt ex som minst ville ha förhållande och absolut inte letade, så va det snarare precis i rättans tid som min ängel dök upp. Han hade inte kunnat komma in i mitt liv mer lägligt än så, även om man själv trodde det va helt fel tidpunkt.. då man hatade det manliga könet som mest! Som sagt, det gäller bara att få motsatsen bevisad så man kan gå vidare... och inte tillåta sig tryckas ner.

2008-10-05 @ 13:15:10
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0