Det regnar ute

Och jag blir jääääävligt deppig.
Va tvungen att steka fläsk.
Fläsket blev bränt.
Jag blev jävligt deppig.
Fia ringde och vi hade videosamtal.
Jag blev glad.
Det regnar jättemkt.
Jag blir fett deppig.
Jag blev toksugen på att binda flugor.
Men sen kollade ja på klockan och såg att den va snart läggdags.
Då blev ja jävligt deppig.
Sen kom ja på att jag inte behöver gå och lägga mig så tidigt.
Då blev jag glad.
Imorgon är det fredag.
Kom på att ja ska jobba på lördag.
Jävligt deprimerande.
Fast jag älskar typ mitt jobb.
Glad Jon igen.

Det är svårt att va deppig när det bara händer bra saker hela tiden.

Det här va min midsommardikt när ja va 43 år gammal.
Okej, lögn.
Så gammal är ja inte.
Men fan, kan nån jävla husneger bygga en lägenhet till mig eller?
Hur svårt ska det vara?
HUUUUUUUUUR SVÅÅÅÅÅÅRT KAAAAAAAN DET VAAAAARAAAAAAAA?!?!?!?!?!
Helvete..
Nu ska ja röka, sen sätta mig och va gay med mig själv.
Håll käft och dö.
Det regnar.
Jag blir deprimerad.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Du kan ju påbörja bygget av din egna lägenhet vett ja! Sen hur många år det tar är ju sin sak..^^

2008-10-16 @ 23:03:48
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ähh lägg av du är happy jon. Happy faces överallt nedknarkade på svamp så allt är färgglatt och härligt.

2008-10-16 @ 23:22:33
URL: http://johannasporre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0