Döden infinner sig

Imorse.
Jag säger bara en sak.
IMORSE!!!
Vem fan hade kört över mig med en lastbil???
Va mitt batterie urladdat till max?
Vart tog alla skruvar vägen som håller ihop min kropp?
Kan man få Cerebral Pares-syndrom av sömn?
Jag hade allt.
ALLT!

Men upp kom man.
Gjorde sig fin.
Flätade mitt hår.
Sminkade mig.
Målade mina naglar.
Rakade benen.

Öh oj.. ja råka spåra.
Men ja klädde på mig iaf.
Satte mig som ett 3-årigt fyllo vid kökdbordet.
Tänkte en tanke om vad är det nu man gör så här tidigt på morgonen när man är lite hungrig?
Hmm.....
Kom inte på det.
Men lagade lite god gröt iaf.
Vilket är lagomt störande.
För ja pallar inte riktigt enagera mig i min frukost.
Så det får alltid bli gröt.
Det störiga är att ja e alltid hungrig igen efter typ en timme.
Så ni ungdomar/barn/hemlösa som läser det här och finner ingen tro vad era föräldrar alltid sagt till er
GRÖT GÖR INTE EN MÄTT!
Det är bara en undanflykt för lata föräldrar som inte pallar ta fram flingor, fil eller mackor med massa pålägg till oss.
Men problemet för mig så som väljer detta själv och inser efter ett tag att ja inte blir mätt.
Och jag ha ju dessutom ätit gröt varje morgon nu i typ 3 månader.. suck*
Men ja just det, PROBLEMET!!!
Jag måste ALLTID gå in en runda på Östras Bröd och köpa på mig massa frallor, baguetter och dricka.
Så redan innan kl 10 på morgonen så man redan bränt typ minst en 100 på käk.
Sen så ska man ju alltid äta lunch.
Vilket känns nyttigt.
Och då försvinner ju 100 där.
Iaf om man ska äta sushi ett antal ggr i veckan.. host*

Summa sumarum: Man blir fattig av att äta.

Alltså, att smala människor är snåla.
Alla tjocka människor unnar sig aldrig nåt fint. typ som kläder.
Vad kommer vi fram till då?
Inte ett jävla skit, förutom att det finns så många fula människor.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Nä det tro som fan att tjocka människor inte unnar sig kläder, du har ju precis konstaterat att mat är DYRT.. tjockisarna lägger hela månadens inkomst på MAT! Sen har de inte råd att unna sig "något fint"^^

2008-10-09 @ 16:01:54
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: emilia

Hahaha, men jooon.. Du är ju tjockis!

2008-10-09 @ 16:32:03
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0