Emokonvent och Emofunderingar

Jaså, nu vare ju söndag.
Likamed jobba imon.
Men inte tänka på det.
Först och främst.
Drog ju till Sthlm i fredags för å hänga lite me Jaynie.
Vilket va najs.
Vi haffa nåt vandrarhem som va jihaddyrt.
Men smakar det så kostar det.
Det tråkiga va dock att dom inte sände porrfilm efter 12.
Eller ja, inte under några andra timmar heller för den delen.
Ja som ville få mig ett gott skratt.
Upp tidigt på lördagen.
Eller ja, tidigt å tidigt.
Hur visste man det egentligen?
Knappast att vi såg något solsken i den där isolerade cellen.
Som dessutom låg långt under jord.
Klart som fan det hade varit onödigt med ett fönster där.
Well well, vi snurrade ut på stan och delade upp oss på varsitt håll.
Jag skulle nämligen ut och fika med Hannah och Emmy.
Vilket va väldigt charmant. (stockholmsdialekt...)
Vi satt och snackade om det mesta och lite annat jihad.
Sen tog vi en promenad runt Medis och kollade lite sköna stores.
Ja kirrade ett par softa snygga byxor.
Ska ha på mig dom på jobbet imon.
Och just så, ja va ju och träffade lite flugfiskevänner på Stockholms FlugfiskeCenter.
Ska mest troligt dra med dom på 2 dagars fiske med bla Boba och gänget.
Lite soft fiske nån dag, sen drar vi på Hellacoptersspelning och självklart kröka BACKSTAGE!!
Oh wee!
Det är okej, ni får va avundsjuka...
Men jaja, tiden gick och det blev kväll.
Eftersom fredage va lugn så va vi ju tvungna att göra nåt jihad på lördag.
Så vi drog på Fryshuset på spelning.
Det va nån Rockstar Taste Of Chaos-turne.
Massa sköna band.
Som typ Atreyu, Horse The Band, Story Of The Year.
Och lite annat jihad.
Ja missade ju tyvärr det ena bandet som ja ville se..
Men whatever.
Kul va det och stå å headbanga med 2000 emobarn eller nåt.
Sen hemgång och tokdäcka jihad.
Upp ännu tidigare idag för att möta upp med Johan som ja skulle dra mig hemåt med.
Vilket va sjukt najs, me tanke på att det inte fanns några biljetter vilket va ett jihad.
Allt löser sig som sagt.
Very nice.

Some nice Jihadpics iaf.






Och sen va d ju nåt om lite funderingar.
Men faktiskt helt ärligt talat så måste ja nog tänka efter lite till.
Jag har dom i mitt huve.
Men ja vet inte riktigt.
Ja vet typ ingenting just nu.
Jag är mest less på mig själv och vissa situationer.
Som ja typ sätter mig i.
Fast än att ja vet hur det blir.
Vissa människor kan man bara inte släppa....

Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head
I miss You...

Kommentarer
Postat av: Sigrid

du är emo

2008-10-13 @ 00:04:11
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0