En smula död sades det?

KÖÖÖÖÖTTFIIIIIIIIIIFÄÄÄÄÄÄN

Konstanterande nr 3290304: Behöver supa oftare för att inte bli så bakis.
Konstanterande nr 948930: Jag blir fan aldrig bakis.
Konstanterande nr 4895: Undrar var alla andra konstanteranden är?

Man vaknar ju upp fresh & clean hemma hos någon bekant från förr.
Vafan hände igår lixom?
Hur kom jag hit?
Vafan är mina kläder?
Va ha ja nu gjort?
Vafan va cool min frilla är iaf.
Speglar gillar mig.
APPERENTLÜ...

Får iaf en ride hem till Jensa där jag typ har halva mitt liv.
3 väskor med lite kläder å stuff.
Det vill då sägas att mitt liv är relativt uppblandat i 7 påsar/kassar/väskor.
Fan va sweet.
Men där höll ju lilla Tuva låda och Jensa låg som ett litet barn och gnydde.
Är det så mitt liv kommer se ut om 5 år?
Det hoppas ja fan.
Undrar om ja kommer ha nån hemlös jävel dragandes hemma hos mig?
Det hoppas ja fan.
Well then konstapeln, åter till fråga.
Nä, där tar nog historian slut.
Förutom att ja måste tell U about gårdagen.
Fullast vinner!
Det va nog allas filosofi.
Get drunk get fuuuuuuuuuuuucked uuuuuuuuup!
Vi hade en liten bankett igår så att säga.
Liten samling av 6 st män i olika former, storlekar och hårfärger.
Vi har ett litet sällskap.
En manlig förening.
En herrklubb.
Vi kallar oss MotherFOCA. (kolla hemsidan MotherFOCA)
Vi fiskar.
Det är väl det som det går ut på. Orkar inte förklara.
Vi gör saker tillsammans helt enkelt.
Men oftast fiskar vi.
Jävligt kul har vi iaf.
Bildbevis kommer infinna sig när Jens har vaknat till liv från sina sjukdomar.
Vi käkade iaf kräftor, räkor och kycklingspett.
Drack snaps, vin, öl, whiskey och jag drack till och med nåt sorts aromvatten.
INTE SÅ JEFLA GOTT assåååååååå...
Sen eftersom taxijäveln inte kom så gick vi in till stan.
Ja, ni förstår säkert att det va lite onödigt å beställa taxi då fårn början.
Lathet..
Älskar vi.
Ingång på Mårtensson.
Höll låda.
Micke får humorpoängen av mig.
Stod vid vårat bord och räknade alla som satt där, försvinner och kommer tillbaka med shotbricka.
Det blir 2 shots över.
Jag tar dom.
Efter en stund så ser ja att Micke står och gör samma sak igen.
Räknar, försvinner och kommer tillbaka med shotbricka.
Ännu en gång 2 shots över.
Jon presterar.
Och ännu en gång ser ja Micke göra samma sak igen.
Yeah, U know the drill...
Samma visa.
Men såattttteeeeeee, ja fick nog i mig en 15 shots.
Helt förstörd.
Robotdansen på dansgolvet.
Chewbaccavrål vid baren.
Moonwalkar ut från garderoben hela vägen ut till entren.
SKILLS!

Helt klart värd kväll.
Men det bästa va när ja satt på bussen på väg hem och kom på att ja hade en olyssnat meddelande på min lur.
Ringde å kollade.
Och vem vare inte från om inte världens sötaste människa med gulligullirösten och som pratade om snor och grejer.
Fan, mitt liv vore fan fett boring utan dej Fia.
Love love love!! :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

fullast vinner, yes indeed.. :)

2008-10-26 @ 19:10:40
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Vicky

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA J.LO!!!!11 JAG DÖR SÖNDER, det var ju fan bättre än vickypedia <3

2008-10-26 @ 23:04:53
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0