frrrrrrryyyyppel

Ett jävligt ballt ord.

Börja använd det.
Säg efter mig.
FRRRRRYYYYYYYYPPEL!
okej nu räcker det..

Jahaja, jag är mkt nöjd över att det finns människor i min närhet som förstår mig.
Och som ja kan snacka med.
Och som jag vill snacka med.
Och som vill snacka med mig.
Min kära kusin är en sådan.
Elina.
Sen har jag Fia.
Som även hon förstår mig.
Sen har ja säkert lite fler peeps som förstår mig.
Men som ja inte orkar snacka med.
Såattesåäre.
Jag hade tusen tankar igår.
Och lika många idag.
Och ett par stycken som har hängt i röven på mig ett tag.
Men ja tror ja skippar att skriva dom här.
För att ja pallar mest inte.
Jag är ändå typ happyboy.
Alltid.
Jag bara konstaterar viktig fakta ibland.
Rattar in rätt kanal när det börjar brusa lite på JonRadion.
134,7.
Din macka i natten.
Jag vet vem jag är och vilka misstag jag gör.
Men jag är kass på att lära mig.
Så nu äre så så så så så här kära lyssnare.
Jag ska va själv.
Då mår ja bäst.
Slipper alla tankar och stuff ja börjar funderar på.
Och idag började ja lida av posttraumatisk stress dessutom.
Inte för att ja e säker på vad det är.
Men det låter skitcoolt.
Så det är min sjukdom för tillfället.
Sorry peeps.
Jag dissar ingen, jag är bara på standby.
Jag säger som min älskade Fia säger.

Jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam.


Men ja ska göra ett försök.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vadå snuskig inte ens gjort nått?:P hehe

2008-10-14 @ 11:42:27
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: Sigrid

jag ska ge dig två ord; Fuck you. HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH

2008-10-14 @ 13:35:14
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0