HAHA

Fan din patetiska jävla schizofrena människa.
Du äcklar mig.
Så sjuk i huvet alltså..
Hoppas du läser det här så du fattar att du gjort bort dig att att du ALDRIG hör av dej till mig igen.
Tänk att ja en gång i tiden tyckte om dej..
HAHA vilket skämt...
Plus att du försöker köra nån ovänt psykodravel.
Fastän att det är du som tydligen mår skit.
Du är en skadad människa.
Jag tycker nästan synd om dej.
Lämna mig ifred nu.
Du ger inte mitt liv något.
Hoppas fan ja inte träffar på dej om ja kommer till din stad.
Då kommer ja fan spotta på marken du går på.




Och annars då?
Jotack det är fett najs.
Men helt sönderbajsat trött.
Fan vilket lowlife ord.
Men whatever.
Hatar att det nu är såpass kallt att ja måste ha mössa på mig när ja åker till jobbet.
Vilket betyder att det min frilla blir till badhairday.
SOOO?
Orka bry sig.
Ja möter dock sällan på folk som jag förväntar mig ska uppskatta min frisyr.
Det räcker ju me att man är dretsnygg.
Och damnit va stressigt det va på jobbet idag då.
Jag blev nästan utmattad.
Men det går ju över när man gifter sig?
Någon?
Nehe...
Undrar om ja är nån man egentligen vill gifta sig med?
Hade ju varit kul å veta.

Kattjävlarna leker på köksgolvet.
Jag hatar katter.
Har fet lust att bara dra till till dom med en stor fet hammare i bakhuvet.
Men då blir mamma ledsen.
Så ja får vänta tills hon inte ser..
Ja kommer få skulden ändå...
Fan..

Jag har nästan kramp av hunger.
Så ja slängde ner en fryst fläskfilé i handfatet inne i duschen.
Så jävla mkt disk i köket.
Arbetar inte min mamma här?
Tydligen inte..
Mina småsyskon är ju så jävla bortskämda så dom lär ju knappast lära sig att diska innan 30-års åldern.
Ja får väl va den charmanta duktiga sonen och ta tag i det där lite senare.
Att både läxa upp snorungarna och sen blöta ner mig lite.

Jo ja vet, Justine är skitsnygg.
Ja ha fått höra det nu.
Men allt sitter ju inte i skönhet.
Ta Fia till exempel.
Hon e ju rätt ful.
Men ja gillar henne ändå :)
Nerååååååååå, du e inte ful.
Du e fin.
Kommer alltid ha en space för dig i min stjä... oj,mitt hjärta..

JAG VILL HA DEN 10 OKTOBER NUUUUUUUUUUUUU!
Och sthlm...
Längtar fanimej så det kryper i skinnet på mig.

Nu ska ja lämna er en stund.
För ja ska krama om min filé.

Nej, inte den..
Eller..
Jo..
Kanske sen..

KÖTT!!!!!

Kommentarer
Postat av: fia

HAHA MEN KÄFTEN JON. fuck you forever.

2008-10-01 @ 20:48:24
URL: http://poop.blogg.se/
Postat av: Pauline

Stackars denna schizofrena människa^^ lol!

Nu börjar snart min första arbetsdag, hjälp...

2008-10-02 @ 09:06:11
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Du får vara arg, Jon! Men påhopp på små katter accepteras inte! Nu får du ta en glad-piller ock skriva lite lyckliga saker ist :D

2008-10-03 @ 01:17:15
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0