HEEEEEEEELVETEEEEEEEE!!!!

Fan va arg ja va ikväll.
På min satans dator.
GAY GAY GAY GAY!

Satan det sitter i fortfarande.
Helvete.
Fittdator.
Men okej, du är förlåten.
Jag älskar dig.
Men först ska ja STAAAABA dej med ett svärd tills du verkligen blöder.
Typ ett sådant..



Du ska lida UNTIL THE END...
Jag bara påminner dej..





Från en gay till en annan.
Jag ska ju va gay å dra till skogen imorgon och fiska med Hellacopters.

Sen blire spelning och supa backstage med samma crew på onsdag.
Dont be avis.
Men jag är allt ni önskar att ni va ibland.

Så nu blire fanimej inge bloggning förräns på TORSDAG.
Acceptera det era jävla fuckups...

Nu signar ja nog ut för ikväll.
Jag är fortfarande pissed off..

Tack hej.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

vf laddar du ner bilder på nakna killar?

2008-10-20 @ 23:44:49
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0