jomensåkanskemankangöra...

Nemen fan, en annan sitter ju i sörplar på en bärs.
Livet leker så att säga.
Lärde min lillasyster att binda sin egen fluga dessutom nyss.
Mkt nöjd storebror :)
Sen snackade ja visst me FiaFisen oxå.
Hon körde en fuling idag och slängde inte på sig klänning och uppsatt hår som hon hade lovat.
Skulle tydligen på nån middagsbjudning hos Jansson.
Jansson e förövrigt en skön dude i gävle som jag har hånglat med.
Helt okej faktiskt.
Men mer så blev det inte.
Vilket va lite synd.
Okej, nu driver jag..
Men grejen va att d va 2 random brudar på SlickCity som trodde vi va tillsammans.
Jansson som e lagom bredkäftad svara ja på frågan å hångla upp mig i brygga.
Eller LAPA kanske man ska säga.
Well Well Kjell.

Eller lite halvpeppad att ja bara ska jobba 3 dagar i veckan från och med nu.
Likamed mer tid till att göra nyttiga saker.
Nr 1. Träna
Nr 2. Slappa
Nr 3. Driva omkring
Nr 4. Sova
Nr 5. Dra te Norge å hälsa på Fia och Lindesco.
Nr 6. Ligga mer. Med mig själv.

Fan.
Livet har sina ljusbruna stunder.
För vadå, pengar e ju inte allt.
För så sjukt mkt cash kommer ja knappast tjäna.
Jag lever på mina bröst.
Eller oj, fan..
Hur kom dom in i bilden?
Whatever.

Imorgon äre Halloween.
Skoj.
För DOM SOM BRYR SIG!
Ja ska chilla.
Hittade inga kids som ville ha me mig när vi går å Trick & Treat:ar.
Har redan fyllt min påse.
Snäll Mamma.

Nu signar ja uuuuuuut.

Kött

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha^^ det är rätt! Halloween eller inte, måndag eller lördag.. man kan väl festa ändå. Så sött att du lyssnar på dina läsare o ändrar bloggens utseende därefter, istället för efter din personlighet och eget tycke^^

2008-10-31 @ 11:20:08
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0