mensatanshelveteråååååååå

En av dom värsta sakerna i livet som finns.
Det är att vänta.
Typ som att vänta på banken.
Vänta på någon som ska komma och hämta mig.
Vänta på att min dricka i kylen ska bli precis så kall som ja vill.
Vänta på vissa grejer på Youtube ska ladda när man har dålig connection.
Vänta på att det finns elektroniska maskiner som ska hålla på att lagga.
Eller som min kära mamma säger.
Hon hatar att vänta på saker som blir krångliga.
Mkt bra sammanfattning!
Jag gillar dock att vänta på tex en person som jag ska träffa.
Eller typ att vänta på min specialbeställning på Donken.
Eller att vänta på den där kyssen man riktigt längtat efter.
Sånt är okej att vänta på.
För man vet ju att det kommer att komma.
Lixom.
Fan ja va skitförbannad nyss.
Men nu gick det helt plötsligt över.
Puuh..

Jag är något sådär ägd av någon just nu.
Hon stillar mitt sinne.
Hon får mig att le när ja som minst behöver göra det.
Hon finns i mina tankar, till och när ja inte har tid.
Men sånt där e svårt.
Man vet ju lixom aldrig va som händer.
Men den som inte satsar, kan inte vinna.
Då är det alltså RobinsonRobban som ska in på rad 8.

Nu e man ju långledig.
Och det e ju lika najs som döda spindlar.
Imorgon drar ja te Oskarshamn och ska va instruktör åt en dude.
Sen drar ja vidare till Öland för å chilla lite.
Det sjuka är att då är jag så ofattligt jävla nära just dej.
Och det är fanimej illa.
Jag hatar båtar som tydligen ska fungera som ett jävligt kukdåligt transportsätt till vissa öar i Sverige.
Men vi syns ju om en vecka TYYYYYYYP.
Jon längtar.
Fan va patetiskt jävligt lovely ja är idag då.
Men kände fan för å va det.
SÅÅÅ FUCK OFF NI ANDRA SOM INTE PALLAR LÄSA GAY!

Hehe fan va driftig man blir om man packar å lyssnar på Sonkite samtidigt.
JA VILL GÅÅÅÅÅÅÅÅÅ PÅÅÅÅ RÄÄÄÄJV!

Så ja bjuder på lite transparent ljud till era själar ikväll.



Sug en älg.
Svälj?
Snart äre helg.
För er.
Men för mig börjar lördag idag.
Dina ord är min lag.
Ska vi dra till Prag?

Kommentarer
Postat av: Pauline

Men jodå, de två första dagarna gick superbra!

Har bara inte riktigt funnits tid eller energi till att blogga förrän idag...

2008-10-04 @ 17:38:53
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0