Trodde ni va?

Va bara på ett sjukt najs humör igår och ville driva med folket.
Nu avslöjade ju Fia mig iofs. Fan va ja hatar dej.
NEEEEEEEE!
Men tror ja ha konstaterat varför vi typ bara hinner prata med varandra typ 3 minuter åt gången alla ggr om dagen.
Hon är så jävla upptagen med att blogga.
ALLA är så upptagna med att blogga.
Det roliga är att jag har funnit vissa likheter i vissa bloggar som ja inte riktigt can accepta.
Eller som ja tyvärr accepterar men tycker dom e KIND OF RIDICULOUS!
Men orka bry som om folk som försöker ta efter andra människor.
Humor får man inte på posten.
Det är man tyvärr född med, eller så har man det in tze blooood.
Och har man för mkt mens så kanske det rinner ut.
Därför jag föddes som dude som aldrig behöver ha mens.
Men ibland har man typnäsblod.
Vilket kan dämpa humornivån för en liten stund.
För näsblod e juh knappast kul.
Om inte någon annan får det OF COURSE!
Men om ja ska va helt ärlig så va ja little bit of EMO-ness igår.
Jag saknade massa peeps, och sen va ja lite sne över att ja inte hittar någon lya, sen blev ja sne över att jag åt så mkt mat att jag blev helt retard.
www.paltkoma.com/monkeysex
Hmpf, undrar om slidan finns.
Ehoj, SSSSIIIIIIIIDAN!
Inte fittan, musen, hunden å katten.
Nu får ja tvätta min mun 3 extra ggr.
Könsord alltså..
Herreguuuuuud.
Undrar om ja ska slänga ihop en dialektdag på jobbet idag?
Hade kunnat va passande.
För idag e ja nog väldigt mkt happyboy.
När fan e ja inte det lixom?
Hmmpf...

Så take care alla liggbara idag!
Imorgon kanske ni är fula som stryk.
Och då blir ni juh knappast påsatta.
Snarare avsatta.

//J.Lo signar out.

Foo Shizzle. Foo Scheeeesseeeeel
Fan ja saknar tyskland.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Håller med om att det fan inte finns många unika bloggar/bloggare inte! Alla skriver om samma skit o följer samma sorts patetiska mönster på nåt vis...

2008-10-28 @ 11:06:58
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0