Tuff Tuff säger tåget

Då sitter man på tåget upp till STORA staden.
Stockholm.
Som för övrigt är en skitstad.
Men ja, jag ska ju inte flytta dit.
Ska upp och träffa Jaynie.
Det ska bli väldigt charmant
Sen ska ja träffa Hannah och Emmy också.
Som för övrigt va typ 5 år sen känns det som.
Iaf sen ja träffade Emmy.
Som för övrigt är Hannahs bästa kompis.
Men först å främst blir det häng med Jaynie.
Som för övrigt är i Stockholm med sin klass på nån sorts chokladmässa.
Så hon lär ju va bajsbrun i hela fejjan när man träffar på henne.
Men det är najs, då behöver ja inte äta nåt ikväll.
Bara att slicka rent lixom.
Well, ni är alla skittråkiga som inte läser min blogg längre.
Som för övrigt är jävligt skönt.
För då slipper ja ju engagera mig i att va sjuk i huvet.
För övrigt så gör ja aldrig det.
Det är en skada jag fick vid födslen.
Eller kanske när man begick personlig konkurs i huvet för att antal år sen.
Som för övrigt va jävligt kul.
Men ja...
Man får ju ta tag i sig själv och förstå att det är inte nyttigt att dra i sig massa luftgas en vanlig tisdag.
Som för övrigt är en veckodag.
Well, ni som nu mot förmodan läser den här skiten.
Ni får mest troligt vänta tills på söndag när jag uppdaterar.
Som för övrigt är ett ord vi lånat från det engelska språket.
Uppdatera = Update.

Och ni som inte fattar så jävla bra.
Så är för övrigt dagens ord.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag läser iofs din blogg ´som jag för övrigt anser är bra skit. Bara det att jag kommenterat dåligt som förövrigt du också gör. Men hhoppas du har de bra i stockholm som för övrigt är en skit stad som du förövrigt redan sagt :P

2008-10-10 @ 10:50:55
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: Pauline

Det va ju lite småironiskt att det tuffade förbi ett tåg som tutade här, samtidigt som jag läste din rubrik^^

2008-10-10 @ 11:54:47
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0