Hostjävel!

Get the fuck out of here!
Punghosta!
Ja, alltså..
Min pung hostar inte.
Det vore dock sjukt kul.
Kul serie.
"Den Hostande Pungen"...
Kom ihåg att jag äger rättigheterna, om det nu är nån som fullbordar.
HAHA!
Fullbordat samlag va det första som kom upp i mitt sjuka inre.
När använder man den frasen undrar jag.
Jag ska lätt använda den till min blivande dotters pojkvänner.
"-Har du haft fullbordat samlag med min dotter...?"
Snacka om livrädd den grabben kommer bli.
Något psykiskt störd fråga.
Jag skulle seriöst skita ner mig om jag fick den frågan.
Får bara se till så den här bloggen är borta vid det laget så han inte genomskådar min utlimata plan...
MOOUOUOHAHAHAHAAA!!!!!

Trash alltså..
Min lght..
Fan tur att min förstående flickvän accepterar mig fastän mitt handfat är discusting..
Lovar att jag ska tokstäda tills på torsdag.
Baah, I'm in love with a rockstar!
And we do like it!
Hon ska baka Hallongrottor till mig.
Det är FETA pluspoäng kan ja lova.
Ohoo, någon kommer ju få mig serverad på ett silverfat!

Lite halvcheap start på dagen.
Men saker och ting löser sig alltid och jag är Le Petit Promenade!
Som vi fortfarande inte har en aning om vad det är.
Bara att det ger mig bra minnen.



Ni som läste det här inlägget med en vanlig dyster söndagstanke i erat huvud.
Gör om, gör rätt.
Läs det som om ni vore mig, en KLAD HEST!

Pussfan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0