Att erkänna sina svagheter...

Det är nåt man förbjuder sig till att göra när man är ung, men förhoppningsvis lär sig när man blir äldre.
Jag har lärt mig att bli modig.
Jag har lärt mig att våga ta chansen gång på gång, trots motgångar.
Men framförallt lärt mig att ingen är perfekt, inte ens jag.
Jag blir aldrig arg, mer besviken kanske.
Jag känner sällan tvivel, men kan bli rädd.
Jag kan hata någons handlande, men älska människan i sig.
Jag förlåter hellre, än att somna med tanken om att jag borde.

Jag har nog blivit lite vuxen.

För hade det här varit för några år sen.
Så hade jag blivit en kall och obrydd människa.
Backat och borstat det hela av min axel.
Du kände någon annan, än den du känner nu.

Idag är jag lycklig och stark i mig själv.
Förbruka inte och ta mig inte för givet.

Btw, jag behöver dej....


Ja, där va ju typ dagens visdomord.
Sånt får man sponsra med ibland så ni inte tror att jag är för oseriös lixom.

//


Jag är däremot rätt sexig ikväll.
Tjock, trött och blek.
Men sexig.

Hade en sjukt bra helg i Danmark med bra män/pojkar.
Whiskey, jazz och flugfiske.
Det är kärlek när det är som bäst.
Och inte att förglömma, typ 20 sekundmeter blåst varje dag.
Kyligt!
WINDY!
Jag fick en fisk.
Inte nån annan.
Typ.
Jag har en söt mössa.





Skepp Ohoj // Kapten Rödskägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0