Förstörd!

Men jobbet gick snabbt idag.
Dock va jag relativt avklädd fram till att Fanny kom och hälsade på.
Hon bli köpa-kalsonger-till-Jon-kvinnan för dagen.
Ändå rätt soft att knalla omkring på jobbet kommando en dag sådär.
Kändes dock lite akward att möta några jobbiga kunder med knuten hand..
Fint mönstrade boxers fick jag iaf.
Vi drog till Bulls och drack öl och nåt glas vin.
Jag bättrade på min andedräkt med lite pommes och vitlöksdip.
Som tur va så hade inte nån annan direkt problem med vitlökspussar.
Alla glada barn förtjänar efterrätt och vi bröt oss in på jobbet och rev ner några kaktusar.
Farligt!
Jag får nog städa imorgon med ett leende på läpparna.
Eller om jag får citera Fanny, "Det va ju inte direkt så ostökigt innan...."
Får varna chefen så han inte halkar i köket...

Den här kvällen va ju iaf sjukt värd.
Jag är en lycklig man.
Jag gillar dock inte när tiden tar slut vissa ggr.
Och att jag måste vakna ensam.
But whattaheck, snart så..

Kanske Götet imorgon och kolla Hardcore Superstars, även om dom är lite mesiga när det gäller att spela dom bästa låtarna..
Får väl annars se fram emot en lördagförmiddag med en alldeles förtjusande flicka.
HAHA fan va brittiskt jag låter..

Nu, ska ja va mesig och längta lite.
Ska nog lukta lite på mig själv och se om du har rätt.

Make Love, not dåligt blandad O'boy.. //Jon






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0