Holy Cow!

Va hände med folket som läser min blogg?
Typ 49843 människor som läste igår.

Erkänn att det är bara för att det är måndag och då vill alla ha lite godbitar om helgen.
Men jag är ledsen.
Min helg va upp och ner.
Nääää..
Den va helt ok.
Fast den infon borde ni ju redan fått om ni läst igenom skiten så jävla många ggr.

Hmm, det där med uppmärksamhet alltså.
Jag gillar att få den.
Som fan!
Eller ja, vem gör inte?
Fast grejen är, att jag klarar mig fan riktigt utmärkt med att bara få den från just den där människan.
Då är jag nöjd.
Alltså nu namedroppar jag inte här.
Men man ( läs: JAG ) är sjukt nöjd med dom där så sakerna i livet som gör att man bara ler.
Det fick jag tydligen berättat för mig igår också när jag sa hur min dag idag skulle mest troligt gå till.
Att jag skulle städa mig lght.
Inte för att det är skitkul.
Men jag ser faktiskt fram emot det.
Jag ska ge min lght uppmärksamhet!
För det förtjänar den!

Puss på alla!
( okej, mest till Dig då... ) // Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0