HöstMys inkl Ticks

Lite sådär halvknäpp fredag som höll på att sluta i gråt och tandgnisslan från en 26-årig barnunge.
Jaja, jag vet att jag är en whiner ibland.
Blabla..
Iaf så kom Fanny och drack vin och hade nattliga samtal med mig.
Ja, hon räddade min fredag.
GOTT!
Ännu bätttre var det när jag såg att hon låg kvar även på lördagen.
Efter en kl-8 promenad med vovvarna så kröp jag ner igen.
Vi bestämde oss för att va sådär härligt höstmysiga och vuxna och gick på plocka löv-runda.
Eller ja, Fanny fick stå för lövplockandet tydligen medans jag fick agera Bingo Rimér.
Finfin modell den där Einarsen!
KLAPP KLAPP!
Sen sov hon bort resten av dagen.
Eller nä, men iom att hon börjar bli gammal med blodtrycksfal och parkinsons så fick hon va i horisontellt läge den mesta av tiden.
Nej, inte så som ni tänker..
Perverts!
Kvällen fick bästa slutet och med darriga händer och ben så lyckades vi faktiskt komma ut ur min lght i 2 bitar..

Okej men ja..
2 saker.
Nackdel: Hon tar så jävla mkt plats.
Fördel: Allt annat!






Och sen då...
Jag har ju försökt framföra på ett relativt trevligt sätt att jag inte gillar anonyma människor som kommenterar.
Du SEVEN, who the fuck are you then?
Jag tackar för komplimangerna, men ey, ge dig till känna va?

Imorgon drar ja till Blekinge och fêskar.
Fint!

Hare gött! // Jon The Rabbit

Kommentarer
Postat av: Seven

vet att du inte gillar det, men jag ser ingen mening att berätta vem jag är. varför? vi har aldrig träffats eller talats vid. jag hittade din blogg av en slump :) lugnt elle?

2009-10-25 @ 19:02:50
Postat av: Jon

Du det är helt lugnt ;)

Bara tänkte att det va roligt att veta vem du är eftersom du trodde att du såg mig ;P

2009-10-25 @ 21:41:37
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0