Look Luc, Un Petite LePromenade!

Lördagen blev ju inte lika woopwoop som man hade kanske hoppats på.
Någon fick en halvtonstung snorunge att ta hand om.
Fast det gick ju bra sen som tur va.
Men igår fick jag vakna ensam och lite snorig.
Åkte upp till Göteborg och shoppade loss på Hemköp med Fanny innan hon rövade bort mig upp på Ramberget.
Veckans notis får väl bli att, antingen så försöker man att hitta mindre Ramberg eller så försöker man stabilisera upp sin nuvarande kondition som ligger på samma nivå som Tomas Fogde.
Fogdö kanske...
Nä, Fogde?
Äh whattaheck nevermind.
Det va iaf übermysigt där uppe även om utsikten inte va lika über så fick vi se en hackspett som joinade oss.
Vi har iaf redan bestämt att det blir ett klosterbygge där för kids som hamnat fel i livet.
Så om ett par år så blir det väl att läsa om sveriges största självmordsstatistik i det området.
Bling Bling!
Efter den otroliga höjdupplevelsen på berget så blev vi hungriga och vad passade inte bättre än latino-restaurang?
Jag blev toknjöd över att jag kunde beställa värsta stora tapas-tallriken.
Dock va ja inte supersugen på mer än typ lantskinkan och ostarna.
Söndagschill är inget utan en gnutta alkohol, så vi gick det till trashigaste stället i götet typ.
Eller nä, d va fan chill där.
Men ja, praktikanten lär få lära sig att hänga upp tavlorna lite mer estetiskt korrekt.
Snygga vägglagningar dessutom...
Jag gillar dock kvällens sista faktum att vi va säkerligen rätt uttittade på centralen när vi satt där med våra ticks.
Såna där glada ticks...
Jag behöver medicin!
Snart!



Kommentarer
Postat av: Johanwilhelm

VAD ÄR DETTA? vart är Johnny Loco, min whore?

2009-10-19 @ 12:51:36
URL: http://evryday.blogg.se/
Postat av: Jon

Borta! ;D

2009-10-19 @ 14:07:21
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Tobias

Eyy dude, Hamnen där ja bodde innan syns i bakgrunden på bilden där ju. damn va ja saknar den lägenheten. Men Fan hör av dig nästa gång du joinar GBG. miss u fuckface

2009-10-25 @ 22:22:23
URL: http://streetphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0