Nä fy fan....

Det är just det här som påminner mig om att det suger att dricka sig full.
Mina härliga minnen från igår innefattar. The Corner. Sambuca. B&B. Spy. 3453. Gånger.
Idag mår jag som 12 misshandlade kattungar och vill faktiskt dö ensam i en säng.
Vilken säng som helst.
En sån där kartongbit som hemlösa ligger på funkar alldeles utmärkt.
Idag är det inte en sån dag då man ska va petig.
Redan när jag sakteligen förflyttade mig från soffan och letade upp min skjorta nånstans på golvet så visste jag att den här dagen, den kommer ge mig på käften många ggr om.
Jag känner mig lagomt rutten också när jag kollar igenom min låtlista höll ja på att skriva, och gjorde tydligen det också.. Men jag menar samtalslista såklart.
Iaf så får jag lite ångest över att jag ringt vissa människor och inte minns detta.
Vilket i sig kan leda till mindre roliga samtal i ett senare skede.
Suck...
Nä, varför gick jag egentligen ut igår?
Inte en aning.
Får man sova på jobbet?
Vem väcker mig?
Gaaaash va ja känner mig ynklig och i stort behov av kärlek.
Bakissex också för den delen..
Även om jag gärna ligger helt still.
Typ.
Och får dricka vatten samtidigt.
Och lyssna på lugn musik.
Och kanske röka.
Hmm, undrar hur en cigg skulle smaka nu?
Mest troligt för jävligt.
Jag måste ta reda på det.

Jag behöver Dig....

Whiskey in the Jar // Jontallica

Kommentarer
Postat av: Seven

Can you say: what the fuck did I do last night?

2009-10-17 @ 11:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0