All in, then fade out...

Ena stunden så känns allt sjukt bra me saker å ting, sen så ändras allt på en sekund.
Så känns d iaf..
Som en bubbla som spricker.
Orkar man blåsa upp den igen då?
För att bara veta, att när som helst..
Så spricker den igen?
Kommer ihåg när man va liten och hade precis lärt sig att tugga tuggummi,
då var det så.
Man kämpade å kämpade med att blåsa en bubbla, kvittar hur liten den va, så va man så nöjd.
För att man hade verkligen kämpat me den bubblan.
Men så sprack den...
Man blåste nya.
Men man vet, att..
Förr lr senare spricker den.
Om man blåser för hårt...

Och igår va d juh fredag, nere på stan å köpte diverse julklappar till folk.
But hello f*ckface va siiiinnnes massa folk.
Jag får klaustrofobi..
haha ett fett bra ord nu i julrushen!
"klaus"trofobi.. eh Santa Claus.. eh.. ja ni fattar.. förhoppningsvis..
Hittade på ett rim som Du kan får redan nu..
"Nunni, Nunnis. Min lilla tjej.
Här får du nåt som passar dej.
Sött men ändå hett.
Får bara hoppas att det sitter rätt"


well, kom på det igår..
Så då kan ja juh printa ner det idag.. :/

ja å sen då, åkte vi vidare till laholm där det spelades spel om pengar.
Jag förlorade massa.
Det sög, men lika glad e ja för det..
Sen åkte vi tillbaka till Halmstadcity där det blev utgång för mig och Olla på B&B, va iofs först på Mårtensson och träffade Sussi. Hon är en kul filur :)
HAHAHAHA!!
Fan ja önskar att ja hade slagit vad me Olla när jag strandade dansgolvet.
Vilken min han hade efter en stund.. ;D
That's the way ahha ahha!!
Sammanfattning, mkt trevlig kväll!

Om man tar bort vissa andra saker som hände under dagen...
I fucking cried for U...

Snälla ge mig Ålandsresa, jag behöver sjunga kareoke å dricka finsk sommarsoppa...

FU Jon, jatack mig själv...




Plus att ja lägger inte ut massa bilder här.. Utan på..
locojon.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0