det är 5+ på vissa ställen, men här är det kallt....

Du är konstig
Jag är konstig
Allt är konstigt
Känslor är konstigt
Hat är konstigt
Kärlek är konstigt
Närhet är konstigt
Avstånd är konstigt
Vädret är konstigt
Att säga hejdå är konstigt
Att inte veta nånting är konstigt
Att stänga av är konstigt
Att känna mer än någon annan är konstigt
Komplicerat är konstigt




Nu ha ja lämnat karlstad mot degerfors iaf.
2 bra dagar, men 2 sämre nätter..
Igår va ja helt fucked up i mitt huve dessutom.
Fan hundratusenmiljoner tankar om va ja ska göra, känna.
Men det går över.
Är rätt säker på vem jag ska vara.
Nej nu ljög jag..

Well, jag å Trassel ska sympatiäta pannkakor å samtala om våra större problem med livet..
Kötta!!!!

Brb...
Kan ja tänka mig..

I've been trying to shape up
Shape up and raise hell
But it's so hard to wake up
'Cause baby, I ain't well

This is my head exploding from the weight of the thoughts inside
These are my thoughts escaping through the ventilation-shaft
Though my words weight a ton they can hardly ever come out right
This is an emergency call 'cause my head explodes tonight

I'm trying to shout
But no sound comes out

This is my voice signing off
I'm trying to shout

But no sound comes out
This is my voice signing off

I've been trying to catch up
Catch up with the fuzz
But it's so hard to wake up
And even catch the buss


Well this is my concentration leaking out into the drain
These are my lungs breaking down from too many cigarettes
And though my words could save the world, they never come out right
This is an emergency call 'cause I haven't seen the light

Only cowards need help to get by
Only cowards need friends to survive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0