I'm fucking dying...

Fan på allt just nu..
D känns så iaf..
Allt har verkligen varit så fucked up sen jag träffade dej.
Du ha varit så konstig, komplicerad, kärleksfull, kall, underbar, och helt perfekt...
Helt perfekt för mig...
Och jag har varit konstig, mina känslor har gått upp och ner, mest för att jag vill inte bli kär i någon som inte kan ge mig det jag vill ha och behöver. För du kan ju inte det säger du...
Inte just nu..
Lite jobbig situation vi har hamnat i då.
Jag är kär i en omöjlighet...
Ungefär som att rita en macka när man e sjukt hungrig va?
Du sa dessutom att jag bara är kär i situationen..
Hur kan man vara det?
Fan ja fattar inte hur du kan säga en sån sak.
När jag har öppnat mitt hjärta så som ja gjort för dej.
Efter allt jag har visat dej, om mina känslor.. Allt!
Hmm..
Visst, jag har inte lätt för att bli kär. Men du är den 3:e jag blir det i.
Skulle verkligen göra allt för att det här skulle funka.
Men nej, jag klarar inte av att bara vara vän med dej nu...
Jag klarar inte ens av att kolla på bilder på dej.
Jag har till och med raderat ditt nr i min mobil...
Jag orkar lixom inte..
Fan..
Jag vill att det här ska vara en tillfällig sjukdom som någon kan bota.
Det finns 2 mediciner..
Att göra så som jag gör just nu, lr Du...

Goddamnit!!!
Ja blir fan störd...

Nu blev det här ett fett utlämnande, nästan mer riktat till just Dej, till och med..
Men jag orkar inte prata me Dej..
Inte just nu..
Så därför ja e tvungen att bara skriva av mig här..

Varför ska sånt här hända mig, igen..? Och just nu?
Kommer in i samma sits som för ett halvår sen.
Kan inte sova, kan inte äta, kan inte göra nåt..
Kul att man ska behöva supa ner sig typ..
Nä inte riktigt så kanske..
Pallar inte ens göra det typ..
Och kul att det är nyår imorgon, och att man känner sig så här..
Men jaja, d löser sig.. Life Goes On..

Take care People! ////J

Maybe, I Love U??
But what if I do....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0