Life Goes On...

nu är d natt igen..
inte jättetrött, men ändå.. snart blire bädden.
Haft massa tankar på saker, blivit lite arg...
Har aldrig direkt brytt mig om julen, knappt firat den i nån större skala.
Mest varit me släkt å vänner.
Men en sak ja blir så förbannad på är min egen pappa.
Lr pappa å pappa..
Det ska väl ändå krävas lite för å kallas pappa.
Bland annat att man uppför och beter sig som en pappa.
Har inte haft nån kontakt me min pappa på ett antal år nu, mest för att han har betett sig som en idiot.
Det senaste jag hörde från honom va ett meddelanden där det stod nåt i stil med, "nu fyller telenor 25 år, skicka det här meddelandet vidare till ett visst antal personer så belönar vi dig"....
Kul..
Det säger väl d mesta..
Pallar egentligen inte ligga här å skriva massa, jag bara stör mig..
Han betyder inget för mig ändå..
Tycker bara att julen borde ändå va en högtid som man just hör av sig till folk. Typ sina egna barn iaf...

well, söndan va kul!
Mamma kom imorse å så åkte vi å köpte ny mobil till mig :)
Mkt glad pojke!!!!
Nya LG-mobilen!
HAPPY!

Sen ha ja haft lite quality-tid me kusin Elias å kört runt å shoppat å grejjer.
Kulkul!

Imorgon är d då självaste julafton, kommer oxå bli najs!
Hemma hos kusinerna å mamma ♥

3 dagar kvar Honey..
Jag K Dej...

Nighty///Jonii









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0