RoadtripReminder

Freda hela dan igår asså, vaknade bredvid en av dom finaste människorna och vännerna i mitt liv just nu typ.. ;)
Sen åkte ja ju vidare till en annan gammal vän å satt mest å tönta oss vid våra datorer..
Men kul å trevligt va d iaf :)

Sen kom Sebastian hela vägen från sthlm och hämta mig och vi åkte vidare till Karlstad, där vi låste in oss i ett vandrarhem. Ölen på kylning och groggblandning sen lite dorky bussresa in till city.
Förfest på Ankan, mkt trevligt..
Sen vidare till Arena.
Ännu trevligare! Mkt folk å jag stod som vanligt för mest fullaste människan på dansgolvet! Yeah!
Sebastian va lite missnöjd me att alla karlstads flickor ditchar han..
Men lugn min kompis, halmstad ikväll ;)
Well, träffade lite gammalt folk på Arenan, d va kul :)
Jajaja, jag vet ja e knäpp..
Men lixom, min mobil är ny och den skriver och skickar iväg alla möjliga konstiga meddelanden bara sådär.. ^^

image5

Yessööriii!
Halmstad ikväll då, ut me lite folk sen blire banne mig galet me chill inför måndagen..
Självaste nyår!
Yeay!
Men jaja, man ska väl inte ha för mkt förväntningar på den dagen..
Brukar alltid va nåt som blir fett suuug!

Hmpf ja..

Näpp, nu väntar duschen och sen 4 timmars biltur..

Take care..

//Jonii

fan, ja saknar nog dej lite.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0