Snorighet och snarkningar..

Men jojo, åkte upp te kära Karlstad igår för lite omhändertagning av min kära vän Sandra, som fallit in i nån sorts tillstånd där hon förutom massiv feber och snorighet njuter av diverse elakheter,,.. ;P
Men jaja, sånt man får ta när man håller henne vaken me min täppta näsa å snarkningar..

Å igår fick ja finfin julklapp av henne, nån t-shirt me tryck på :)
Men d finaste va korten som hon hade skrivit ut på henne och mig...

Och idag passade ja på å smyga ner på stan å shoppa lite.
Blev en plugg till min töjning i örat.
Smög förbi Carlings och sa hej te Camilla och passade på å utöka min garderob me ett par schweinsnygga jeans och en snygg skjorta! Very najs!
Blir nog nyårsoutfiten, men kanske en snygg kavaj till.
Vart man nu ska ta vägen.. pöh..

Drog förbi Hemköp å inhandlade lite mat till ikväll oxå.
Blir å bjuda på ungstekt potatis, fläskfilé å kantarellsås..
YumYum!

Näpp, nu blire snart duschen tror ja, sen slappa ner sig i soffan..

Love//Jon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0