Terrorister intar mitt huvud....

Merry X-Mas MthrFkrs!

Och snart ett Happy New Year!

Frågan är ju bara vart..
Fan, visst.. igår blev ja juh lite rikare.
Men när man är en vuxen individ som mig så har man alltid diverse räkningar som man måste betala.
Sen plus att ja ska leva hemifrån i nån dag nu..
Kommer ju säkert bli utnyttjad å tvingas bjuda på bio, utgång på nån flashig restaurang, och det blir säkert en mängd hemkörd pizza å hyrfilm... ;P
Gaaah.. jobbig människa.. haha Nää! Jag ser faktiskt fram emot d litegrann ;)
Massa Nunnis!!! Mmmm..

Men ja åter till frågan,..
Oslo va d juh sagt, men sen ha ja ha blivit påhoppad av folk i Halmstad som praktiskt taget hotat med att klippa hål i mina sockar om ja inte dyker upp..
Och då vet man att folk har kontakter..
Sen va d ju lite snack om kanske åka upp mot Åre lr Storlien..
I guess we will find out the 31:a...

Sitter här å pluggat in en av mina fina julklappar som ja fick, ni som har kass slutledningsförmåga så har ja bland annat fått ett par högtalare.
Och vet du vad S??
Smother me....
Den e bra den..

Åter to reality!
Julafton igår japp, hemma hos kusinerna å hade d massa cosy!
Massa mat i alla dess former as always, sen klappöppning, tårta å kortspel.
Elias fick ju såna här el-chock-tanks av mig.
Så jag nöjde mej lite under kvällen me att krossa folk me elstötar!
MOOOAHHAHHAHAHAHAHHAHAAHAH!!!!!

Skadeglädjde är den enda sanna glädjen, hade ja en tjock lärare på mellanstadiet som sa till mig...
Kände att det stämde igår..
Hehe..

BamBam!!!
Dessa känsloterrorister intar mitt huvud dessutom..
Tur att jag känner Bush..
Allt är dock bra, ja vet bara inte va ja ska känna längre..
Gaaahh!
Vet ju att du läser det här dessutom, så vill att du ska veta att Jag Tycker Om Dej som tusan!!!
Bara att yes, My Friend... så äre japp..
Syns imorgon iaf :)
Meen...

Sättet Du ler på
Sättet Du tittar på mig innan jag går
och hur du kysser mig
Sättet du håller mig närma
när du inte behöver det
Sättet du retar mig för saker jag gör
eller hur jag pratar
Sättet du stammar till ibland
Dom är alla saker som får mig att le
när jag inte ens har någon anledning
Dom är alla saker som gör att
Jag Tycker Om Dej
Så mycket



Love And Respect for all Of U! / Hope-Truth-Trust-Faith-Pride-Love-Lust-Pain

//Jonii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0