Travelling Through Time

Ja ni gott folk..
Gott Nytt År!
Lr vad är det dom säger?
Har 2007 varit ett gott år?

1 januari tillbringade jag på mitt jobb, inte ett dugg ledsen för att jag missade raketer, champagnefylla och trevligt folk.
Nyårsafton är alldeles för överskattat, folk har för mkt förväntningar på just nyår.
Att det ska va så jävla speciellt och att man ska tillbringa den me sin nyfunna lr gamla kärlek, lr så hittar man nån för kvällen..
Jag hade en människa i mitt hjärta för exakt 1 år sen, en människa som visade sig bli min största kärlek.
Justine..
Du va verkligen allt som jag hade längtat efter, trodde jag..
Jag fick ännu en gång bevisat för mig att kärlek är en enkel sak för vissa människor, att det är lättare att såra än att älska någon. Ord som lojalitet och ärlighet, som va det du sa va d viktigaste för dej, det visade du att det va lika lätt att inte mena, som att andas..
Tack för ett brustet hjärta..
Det tog alldeles för lång tid för mig att komma över det, att komma över Dej..
Men för inte så länge sen så träffades vi igen, vi log mot varandra, kramade varandra och fick ett avslut på allt.
Många hårda ord sades under våran sista tid, och även ja lärde mig hur ord kan skada.
Trodde inte ja skulle kunna känna för någon igen.
Trodde inte ja kunde träffa någon som fick mig att glömma hur mkt kärlek kan skada.
Men jag gjorde det.
Men nu sitter jag här igen,..
Kan inte säga att jag är olyckligt kär, även om jag kanske är det.
Kan inte säga att mitt hjärta är brustet ännu en gång, även om det kanske är det.
Du finns ju fortfarande i mitt liv.
Du säger att du lämnar allt bakom dej nu, och kommer gå vidare.
Det här är inget spel om vinst lr förlust, men jag ser inte dej som förlorad.
Men jag känner nästan att du har förlorat mig..
På ett sätt..
För jag skulle verkligen göra allt för Dej.
Från första gången jag träffade Dej, så hände nåt med mig.
Men jag trodde inte att det skulle utvecklas till nåt som känslor.
Jag såg ju Dej bara som en vacker människa på utsidan, men din insida gjorde så att jag föll.
Långt långt långt..
Fattar du att vi praktiskt taget har snackat me varandra 5 timmar varje dag?
Att det här är det längsta som vi inte pratat med varandra?
Saknar Dej så det gör ont..
Men det här är kanske för det bästa.
Vi kan inte ändra på våra känslor.
Dom kommer och går..
Kanske en dag så är det annorlunda..
Vem vet..
Ödet..

Mitt 2007 kommer jag aldrig att glömma iaf.
Har hur många underbara minnen som helst.
Festival me älskade vänner, alla galna snefyllor, och karmaresa i Norge.
Hur människor man inte trodde man hade nåt gemensamt med, kom till att bli en av mina bästa vänner.
Och hur närma vänner hamnat lite fel, men kunde resa sig på sina fötter igen.
Hur jag kunde resa mig själv upp igen, och bli starkare.
För det man inte dör av, det gör en ju det..
Starkare..

Jag ser ändå fram emot 2008.
Min skola är slut, jag kommer starta upp mitt företag.
Resa runt i Europa, leva som en hemlös flugfiskare.
Njuta!
Åka runt på festivaler och träffa nya och gamla vänner.
Säkert göra lika många saker som ja kommer få ångra lr inte.
Och kanske, till och med..
Hitta kärlek..
Äkta kärlek..

Jag önskar er alla som läser detta, en sjukt underbar fortsättning på era liv.
Ett underbart 2008, och glöm inte era nära och kära.
Glöm inte att säga till dom ni älskar, att ni verkligen älskar dom.
Glöm inte att göra något nytt, trotsa era rädslor.
Lev!!

Love//Jon


Kommentarer
Postat av: Simon

Shiiiit säger jag bara, som du förklara din kärlek till henne är så jävla sjukt lik min kärlek till Julia...
Riktigt fint o bra skrivit!

2008-01-01 @ 17:47:29
Postat av: Jonii

Tack Min Vän ;)
Allt löser sig vettu..
Have Faith..

2008-01-01 @ 19:05:10
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0