Aishiteru

Lätt värd kväll ikväll.
Sussii kom in till stan och vi gick och åt sushi, som jag är sådär snuskigt beroende av..
Fast me tanke på att det kostar dyrt att äta så får man spara sig lite.. Tyvärr..
Men det va schweinigt gött!
Sen drog vi ner på B&B och jag haffade en öl och vi satt å snackade om slampor och diverse livserfarenheter.
Hon ska kanske flytta upp till Götet nu snart och böra jobba med foto och på Condeco.
Det fixar hon säkert!

Tänkte att ja skulle skriva lite mer om va som har hänt, men sen tappa ja stinget.
Känner faktiskt på nåt sjukt sätt för att diska.
Men ja vet inte.. Är egentligen bara sugen på att dra härifrån ikväll nånstans.
Fast då är man oansvarsfull. Och iofs, det gillar jag..
Jag måste dock stanna hemma och sköta mig i några veckor till.
Sen drar ja fan, först upp te gävlehåla och träffar lite folk och ska chilla hos Justine.
Tror hon behöver en Jon att supa med..
Jävla vardagsalkis.. haha :D

Sen vidare upp te Karlstad för dom sista 2 veckorna.
Och JA, skit i pengarna.. Lovar att det blir värt för dej att komma upp? ;)

Men innan dess så blire mässjobb i Götet från och med nästa onsdag tills på söndag, lr kanske måndag.
Får se hur läneg ja stannar.
Där har jag dessutom blivit lovad picknick på hemlig plats av en helt okänd människa.
Haha, vafan.. Men jaja, kanske kan bli kul.. :P

Nä, nu ska ja fan diska bara därför..

KissKiss, Baby Blue.. Looks Good In Pink.. Baby Pink..

//Jon

Kommentarer
Postat av: Jen

Men göteborg?
Då måste vi fan ses... Det är något som är säkert iaf!

2008-04-05 @ 23:09:45
URL: http://summertimes.blogg.se
Postat av: lina

hej du jon:) och grattis i efterskott hoppas du hade en underbar födelsedag!, jag blir verkligen inte klok på det där om hur man fixar till sin blogg, och nu är ja trött på att vara avis på din läckra:) så står erbjudandet om lite hjälp kvar kanske? :)

2008-04-07 @ 20:34:39
URL: http://elinia.blogg.se
Postat av: lina

btw, shit är de bara 65 dar kvar till hultan? det är ju ingenting! härligt att tänka så...

2008-04-07 @ 20:38:19
URL: http://elinia.blogg.se
Postat av: lina

sicken hjälte du är:),vet inte riktigt hur jag vill ha den, kanske vit, svart och stark rosa,och flytta bilden till andra sidan och göra den lite större, kanske nåt fräckt mönster? du kan få fixa lite som du tror:)

2008-04-08 @ 10:50:01
URL: http://elinia.blogg.se
Postat av: lina

Grym du e!!! ser fram emot att bjuda en sån pärla på bärs om nu 52 dagar:) underbart!!! nu är vi taggade som få och har allt klart!! puss hej!

2008-04-16 @ 01:53:43
URL: http://elinia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0