Back to reality

Lr ja, verkligheten är väl att ta i. Men nu är det bara 2 veckor kvar sen är det slut på skolan.
Och det ser ja fett fram emot!
Kommer dessutom inte va ett dugg arbetslös närmsta åren känns det som.
4 jobb har ja lyckats skaffa mig. Pöh..
Vetifan hur ja ska hinna med.
Men det känns gött! Stress gillar vi!
Fick reda på igår att ja inte ens behöver ha ett fullständigt betyg när ja går ut, som ja då trodde för att annars va ja tvungen att betala tillbaka hela låndelen till CSN.
Sååå, resten av mina rester i skolan skiter ja fullständigt i. Mest för att ja är så trött på den här skolan.
Även om ja nu skulle bli tvungen att betala tillbaka så löser det sig.

Och förutom det här så känner ja att det va ett fett tag sen ja printa ner nåt intressant i min blogg.
Va ska man bidra med denna gången lixom?
Jag har haft en praktikperiod nere i Halmstad, och flängt runt på massa mässor och jobbat i bl.a Stockholm och Göteborg.
Sjukt najs!
Så jävla kul grej hände i Götet på lördagen.
Jag och Andreas va ute å slirade på stan och kände oss sugna på att dra in på Deep.
Ställer oss i kön.
Vakten kommer fram å säger,
- Du killen, du kommer inte in här ikväll. Du är för ledigt klädd.
-Eh va, jag har ju skjorta och snyggbrallor på mig?
-Du killen, hur gammal är du?
-25.
-Du killen, det är 30 här ikväll..

Hahaha :D
Sen drog vi vidare till Keybar och hooka nåra bärs, efter ett tag kände ja att ja ville betala lite.
-Okej, nu pejjar jag, Andreas. Hur mkt blir det? Fan ja ha bara 240 spänn på mig.
-Jag tar det..

Nästa shotrunda.
-Okej, nu pejjar jag. Jag lovar. hur mkt blir det? fan ja ha bara 240 spänn på mig.
-Jag tar det..

Well, jag hade råd med taxin hem iaf.. hehe..

Men kom tillbaka hit i måndags.
Och har verkligen inte gjort ett vettigt skit, förutom att jag söp mig full igår.
Lr söp och söp.. Jag blev lite småberusad.
Va inne i stan och försökte ordna till lite grejer.
Och det som jag blev och kände mig mest nöjd över va att jag hade försäkrat mig mobil, så ja slipper lägga ut 4500 på att köpa en ny. Känns bra..
Shoppade på mig en ny t-shirt oxå. Fett najs!
Och imorgon drar ja iväg upp till Gävle och ska festa i ett par dagar.
Imorgon blir det fylla med Justine och på fredag ska jag träffa FrenzyFia den galna ordmarodören!
Me like!
Sen tillbaka till Karlstad på lördagen mest troligt för att bli dyngrak med peepsen i klassen.
Sista halvgemensamma fyllan för våran del.
Iaf på ett tag.
Lets Get Slutty And Dress Up Like Horny Biatcheees!!
Jag är änna gruvligt irriterad över att ja blev av med min mobil.
Fan alla nr och söta sms man fått från folk.
Helvetes tjyv.. :(

Snart vankas det dessutom festival tror jag.
Antinge att ja drar ner med lite skönt folk på Groezrock i maj, sen hultan å bli bjuden på öl av diverse folk. ;)
Sen är det Hurricanefestival efter det.
Pöh hur fan ska man hinna med??

Och från massa andra saker till annat.
Jag är bergsäker på att diverse människor stör sig på mig just nu.
Och det skiter ja fullständigt i.
För det är deras problem mer än mitt.
Orkar inte bry mig om människor som kommer till mej med massa moment som stör mig.
Allt från kärlek till vänskap och en massa troende om vem jag är och hur jag fungerar.
Jag är Jon, och just nu är jag bara Jon.
Behöver verkligen ingen annan än dom jag redan har i mitt liv.
Och vill man nu va en del av mitt liv, då får man antingen va som mig och ta mig som den jag är just nu.
Annars är det helt fritt att bara skita i mig.
Jag är ledsen, men jag saknar inget av det som varit heller.
Inte ett skit..
Jag har alldeles för mkt i mitt huvud som är så positivt och så många planer på vad ja ska och vill göra.
Så jag behöver inga negativa människor.
Nejtack, dom har jag haft så många i mitt liv redan.
Men resten av er, ni är allt små Diamanter allihopa.
Er gillar jag..
Fortsätt med att vara er, och förändras inte.

Btw, här är mitt nya nr.
0763072262

Pusshajj

Kommentarer
Postat av: heidi

damn grabben! hur fan hinner du att leva?
party, brudar o festivaler...låter sjuktnajs!
keep up the good work!

2008-04-16 @ 20:20:13
Postat av: Jonii

haha det är ju det som är mitt liv ;)
neee, men jag är en driftig man serru.. :P
Keep Up The Good Work U Too :)

2008-04-16 @ 22:37:42
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0