Distortion

Well kexen here in the cyberspace..
Here we go again..

Tillbaka från en fett värd helg.
Iofs har det varit helg för mig i mer än vecka nu.
lr ja nästan precis faktiskt.
Varit ledig och inte gjort ett vettigt skit.
Åkte iaf i torsdags till Gävle för att träffa Justine och diverse annat folk.
Sjukt galet kul hade vi!
Jag är alltid lika skönt odräglig på fyllan och många av Gävles befolkning har fått ett antal sköna minnen av Jon.
Varsågoda!
I fredags kom Magnus upp till gävle oxå, lr ja, han va redan i Sandviken och fixade nå däck å stuff.
Vi kände att vi skulle slå ihop våra slampiga kroppar och förena oss i fylla och visa upp oss på SlickCity.
Fett värd kväll!
Jag blev till och med ett intressant offer för någons "pojkvän", lr ja intressant vet ja iofs inte. Han hatar nog mig.
Orka bry sig..
Men jaja, jag är faktiskt inte så sleten som ja trodde att ja skulle va vid denna tiden på dygnet.
Speciellt inte efter att jag faktiskt har druckit alkohol i närmare 2 veckor i sträck nu..
Pöh.. Ja vet, det är inte häftigt. Inte ett dugg. Såå, dont try this at home och sånt..
Från en sak till en annan, jag kommer nog lägga ner min blogg nu ett tag. Ja, kanske för evigt lr så kommer ja in å skriver nån gång. Har verkligen inte tid.
Kommer dra ut på diverse resor och festivaler till sommaren, så jag kanske skaffar mig en sådan bloggaktig sak istället. Lr ja nåt liknande.
 
Petar ut lite pics från helgen iaf.
Enjoy!

image84

Justine och moi :)

image85

Jag och Magnus blev typ intervjuade av Nöjesmix ;P

Well, lätt fett värt! Typ bästa helgen på sjukt länge :)


Kommentarer
Postat av: heidi

tråkigt men have fun liksom... :)

2008-04-22 @ 10:34:35
Postat av: Jonii

Well Heidi..
Inom en snar framtid kanske ja kommer tillbaka :)

2008-04-22 @ 23:32:43
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0