Dumt...

jag vet inte vad det är ja känner,
men det är nåt mer än bara vänner.

om du säger att det är jag och du, bara vi två.
jag skulle stå vid din sida tills vi är gamla och grå.

jo ja vet, jag har smala ben..
men dom skulle bära dej över varje stock och sten.

det är inte lätt när det skiljer ett antal mil,
du säger, whatever d e juh ingen big deal.

nej kanske inte, men varför är du inte här nu?
Du är ju den ja vill ha. Du. Du. Du...

Kanske patetiskt att tänka så,
men vafan, ja vill se hur detta kan gå..

trodde ja träffat allt,
men dom gjorde bara mitt hjärta kallt.

Du kommer med våren till min kropp.
Låt mig va din sommar och värma dej..

Kommentarer
Postat av: ..S..

Väldigt fint..

2008-04-23 @ 20:59:41
URL: http://saandiiie.blogg.se
Postat av: heidi

vackert o charmigt!

2008-04-25 @ 01:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0