A restless soul with temptation for peace...

Well then..
Så fick man lägenheten idag.
Mkt nöjd och väldigt imponerad över vad dom har gjort med den.
Större badrum och faktiskt ett större kök.
Är riktigt sugen på att bara fixa till allt och sen lägga mig i min nya säng och le lite.
Men njae, va ju och kollade i den ikväll med mamma och Elina.
Jag började såklart direkt och fantiser och planera hur jag skulle ha allt.
Sängen där, hylla där, ett bord där.
Unt so weiter...
Direkt börjar ju morsan.
-Ska du verkligen börja med att borra massa överallt. Känner jag dig rätt så kommer du tröttna och sen flytta nån annanstans.
Well, hon har ju en poäng.
Jag är en sån som tröttnar.
Eller ja, jag har varit iaf.
Nu känner jag faktiskt att jag är en sån som skulle kunna börja borra lite överallt.
Bara för att veta att ja inte kan ge upp allt så fort jag tröttnar.
Jag har börjar planera.
Eller ja, viss planering har ja ju haft ett tag.
Vilket kommer skita sig om ja inte hittar Miss Perfect innan ett halvår typ..
Från början hade ja ju i mitt huvud att jag skulle ha haft seriöst förhållande i 2 år när jag va runt 28 år.
Kanske första kiddot när man va runt 29, och sen va miljonär innan 30.
Good luck..
Men kanske..
I nuläget så ligger planeringen snarare så här.
Bo och jobba i Halmstad i minst 2 år.
Sen mest troligt öppna butik med Kim, mest troligt i Värmland. Typ Karlstad.
Believe or not.
Men ja, Kims kvinna kommer därifrån och dom ska ju ha en liten skitunge nu om några månader, och dom har väl snackat lite om att flytta tillbaka tid om några år.
Så varför inte joina?
Well, det möööööjligtvis kommer bli så.
Och sen då, med allt annat?
Fuck that shit.
Jag kommer säkert va singel resten av livet tills ja gifter mig med Fia.
Av ren sympati från hennes sida då...
Känns som om alla människor, dvs av det kvinnliga könet, har på nåt sätt skapat en sekt mot mig.
Där det i stort sett går ut på att döma mig innan man känner mig och därefter verkligen anta att jag är någon jag egentligen inte är.
Så fuck it.
Jag klarar mig själv.
Yummy!
Well, postorderbrudar från Lettland är ju inte helt borträknat..

Jag blev iaf sådär töntigt vuxen, på gränsen till gammal, när jag satt me morsan och pekade på allt jag önskade mig till min lägenhet.
Ikeas hemsida.
HÅLL KÄFT JOHANNA!!!!!!
Jag vet att du kommer skriva nåt fuckup..
Men jo, jag blev lite fjollig.
Äsch, vafan..
Det är kul att köpa saker.
Bara för att inte tappa HELA min manlighet, så kollade jag även på stora plasma tv's.
Så, alla nöjda?
Good..

Nu måste jag iaf plocka lite bland allt min skit.
Dessutom packa lite..

Have a nice one.
Go and die.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mohahaha jag har IKEAniserat dig Åhhh jag blir så happy my work here is done. Jag sa till dig (du måste säga de på turk/svenska)



Ähh Jon jag vet att du är en schyrre snubbe du kan nog va seriös om du vill tvekar jag inte på. Men jag skulle ju inte känna mig träffad:p



Men JON ÄLSKAR IKEA WIHOOOO!:p PUSS!

2008-12-02 @ 23:06:44
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: J.Lo

HAHA dum JoeHoeHanna.. :P

2008-12-02 @ 23:10:34
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha du gillar´t så sluta klaga.

2008-12-02 @ 23:44:37
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vänta lite.. så du säger att det skulle va omanligt att inreda sitt hem, ta lite egna beslut och PLANERA? Allt det där om något är manligt o är det fel att vara vuxen när man är 25år? Jag vet inte vad för läsare du har, men jag är helt på din sida :)

2008-12-03 @ 19:15:24
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: J.Lo

HAHA men nej Pauline, att gilla Ikea är INTE manligt.. Fast iofs, shoppa e väl inte heller sådär manligt.

Men jag gillar't :D

2008-12-03 @ 19:26:59
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Sheena

Hola dude! Du missade en grym liten utgång som jag o Bettan hade igår kväll ;).

2008-12-04 @ 09:18:30
URL: http://rockho.blogg.se/
Postat av: Pauline

LOL! Att vilja ha ett schysst hem är väl hur manligt som helst, spela roll vart inredningen kommer ifrån^^ Alla mina killkompisar i din age har riktigt schysst inrett i sina hem och gillar att shoppa, det är vad som går hem hos brudarna^^ Det kallas ta ansvar o bli vuxen :D

2008-12-04 @ 14:21:43
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0