All I want for X-mas is You...

Va det nån smart jävel som sjöng.
Och så vare kanske oxå.
Det va någon ja ville ha.
Därav mitt fylleinlägg i natt.
Patetisk jävel är jag. Ja vet..
Lite av en expert på att gå dom där nitarna och verkligen få intresse för folk som det skiter sig med.
Lr ja, på ett eller annat sätt.
Så ja blev faktiskt lite ledsen i ögat.
Buuuhuu..
Men ja, det går över.
Det är dock lite jobbigt när man hittar någon som verkar så bra.
Yeahyeah, nu ska ja inte tråka ut er.

Sjysst jul lr?
Great success!

Julafton hos kusinerna, fick till och med klappar i år oxå.
Vad gör jag för att va så snäll lixom?
Ja, alla fick ju klappar iofs.
SÅ antagligen är väl alla snälla då.
Det va softish iaf och jag blev fet.

Gårdagen va ju helt klart värd!
Förutom vissa saker då, men jaja..
Ska inte upprepa mig hela jävla tiden JE SUIS I AM SORRY!
Lr nåt..
Men tydligen skulle vi upp till Götlaborg och röja.
Dra på rejv å galenskaper!
Men sen så blev Elias kass, febershit lr nåt.
Så då tänkte vi att det ju knappast så jävla lönt att dra upp.
För Sandra som vi skulle hangarounda med skulle jobba.
Gay..
Så vi började kolla upp alla andra alternativ.
Jag har lite mustasch btw, kände det nu.
Men ja, vi blev iaf nekade en förfest i Laholm pågrund av vår snygghet och karisma.
Nåt annat kan det inte varit.
Så vafan? VA HÄNDER?
Jag och Ina tänkte att ja fan, då drar vi väl in till Halmstad och visar upp oss.
Och där slutar sagan.


NEEEEEEEE!!
Men ja, av nån fuckedup anledning hamnar vi i MARKARYD.
Förfest hos Jimmy aka LillPlutt som tydligen har skaffat sig en ful smileytatuering ovanför sin håriga pung.
Segzi!
Jag och LillPlutt har förövrigt haft trekant med Jamiroqais ex i en park i malmö för några år sen.
Vet ni inte vem han är så får ni googla!
Men ja, det va väl inte det som va det viktiga iofs..
Men det va kul.... Host..
Ja, det va a lot of personer där som man kände igen och dom kände igen en.
Jag blev lite som en skäggig dam på ett nöjesfält och alla skulle komma fram och säga hej.
Det va kul. På riktigt.
Hoppas ja kan få lite bilder sen..
Sen drog vi vidare till Hotellet för att shake that ass.
Träffa ännu mer folk.
Oxå kul! På riktigt.
Well, full som fan va man och jag oxå Lottie hade för oss nån konstig dans.
Jag tror vi tog på varandra rätt mkt.
Det va konstigt... På riktigt.
Sen så blev ja offer för både det ena och andra.
Men det va nån liten söt tjej där iaf.
Det ja minns va trevligt. På riktigt.
ÖH, lägg ner. Jag är inte sån..
Men det seriöst roligaste va att ja vaknade mitt i natten med ett pärlhalsband på mig.
WHATTA?!?!?!
Så nu undrar ja seriöst om det är någon som läser det här kanske och vet varifrån ja fick det där halsbandet?
Sen så berättade Ina en hysteriskt kul grej för mig idag när vi dela en cigg.
Jag hade tydligen stått och snackat med en brud och så hade Ina och JohnJohn stått och pratat en liten bit ifrån.
Och JohnJohn hade sneglat lite sådär på mig hela tiden och efter tag frågade Ina vafan han höll på med.
JohnJohn: - Alltså han är så jävla snygg. Hade jag inte varit sån som jag är så hade jag fan tagit han. Men nu är jag ju inte sån, så jag förstår varför alla brudar dreglar över han.

Fan ja hoppas du läser det här JohnJohn.
MKT TACK ska du ha iaf.
Jag är ytterst tacksam för din bedömning.
Kul att man kan va hotness för både flickor och pojkar.

Idag är jag iaf helt offseason och ska nog tokdäcka en runda och sen kommer Ina och vi ska glo en rulle.
Såg förövrigt en rätt skön film förut idag.
A Story Of A Teenager. Eller normaltiteln är tydligen, NORMAL ADOLESCENT BEHAVIOR.
Skitkul film om ett par kids som ligger med varandra hel tiden typ.
Lr ja, det gör dom iofs inte.
Men dom har nån sorts gruppgrej där dom ligger med varandra allihopa.
6 kids. Som har sex. Med. Varandra.
Ja, fan. Skitsamma.
Hyr den.

Nu dör ja lite.

Love//Jonii

Kommentarer
Postat av: fia

alltså, jonnyboy.. SÅ snygg är du faktiskt inte så att brudarna står och dreglar? jag gillar dej mer som ful.. ;)

2008-12-26 @ 19:42:28
URL: http://poop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0