GOD JUL!

Ja fan idag äre ju LOLafton.
Passade på att va sådär rolig och skicka ut ett sånt där tråkigt, men ändå roligt GodJul-sms till ett par st i min telefonbok.
Och för att ni ska förstå lite så ska ja skriva ned va ja skrev till dom.

"God Jul! ( som ni säkert förstod nu så är det här ett sms som ja kommer skicka till jättemånga människor eftersom jag är för lat och inte orkar skriva massa sociala saker till VARENDA EN, och har råd att göra det. Me tanke på att ja inte har några vänner att ge några julklappar till.. ) /Jon Aka JonnyLoco"

Fick rätt många gaytråkiga svar tillbaka, men några utmärkte sig.
Så ni hamnar på bloggen idag.

Jansson:

OH MY GOD BRITNEY.-!,..!!!...!!! HAPPY HANUKKAH...!!!

Magnus:

Yeah! God jul på da! Så stackaren har inga vänner att ge klappar till själv har man inga vänner att få klappar ifrån så jag har en julklappstom jul, men lika glad är jag för det men gladast är nog röven för han får mat i maga så han får bajsa lite. Nanananaaa!!

Tina:

Geod jewl knulloffer!

Sara Snöbräda:

Hihi.. jon, du ä humorn själv..

Johanna:

Haha du är en tönt.

Jen Gbg:

Hahaha! Du är kung!

Johan Emo:

Detsamma faggot

Ällx Öret:

Ja, God Kuk din jävel. häh

Sandiie:

Hoppas du får en fin jul och ett nytt ännu bättre år med nya bravader som bara du kan skapa.

Natha:

Spank you & grattis på födelsedagen. haha


JA det va några av mina lite roligare vänner.
Men lugn i stormen.
Jag har inte glömt er andra heller.
Jag gillar antagligen er alla på nåt sätt.
Så ännu en gång, God Jul!

Peace//JayLoow

Kommentarer
Postat av: Tobias

J.Lo the Egoboy ;) haha

skysst header haha.

2008-12-25 @ 13:40:48
URL: http://doffnot.webblogg.se/
Postat av: Sigrid

oj vilka roliga svar, inte

2008-12-26 @ 13:01:29
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0