Idag ska ja bara va rolig

Eller ja, nu ha ja typ glömt va ja skulle skriva.
Så det blir kanske inte så mkt humor.
Äsche, vahfään.
Vi får se.
NU kom ja iofs på mig själv.
Eller ja, asså, ja KOM inte på mig själv.
Sånt överlåter jag till andra.
Nej fan fel igen, alltså INTE att jag låter andra KOMMA på mig.
Utan att jag, ehe.. ja men äh skitsamma..

Men ja kom att tänka på lite sköna ord and so on som är respekt att kunna.

Flipmode

Pure Evil Madness

Radiostyrd

Liggbar

Heil Five

Kött

Supergrejjt

För övrigt

Driftig

Vuxenkramas

Sympatiligga

Dork

Synvinkel

Fethajja

MoFo

Dip, Disease and Run

Magisk


Ja det va dagens ord.
Mest troligt detta årets.
För snart äre ju fanimej TwooothousandAndNiiiine! ( 2009 för er som har dyslexiaaa)
Vad har 2008 gett mig då?
Jaru, vi ska se.

Jobb (svensson here I come)

Klamydia (Vetifan hur det gick till)

Kärlek (i alla dess former)

Lägenhet (mitt liv med påsar har blivit ett minne blott)

Tyskland (Bästa festivalen)

Glasögon (äntligen ser ja hur fula mina brudar är)


25 år av ett PureEvilMadness liv (Hittills)

Och så mkt mer..
Jag är lycklig pojke!
KLAD HEST!

Vad har 2008 gett er?
Gör som mig och blogga om det eller skriv här.

Jag passar på att lägga in LITE humor oxå.

Vet du vad man ska säga till en ADHD-unge som sitter i ett hörn?


Här sitter du och samlar DAMP.




Kött//J.Lo

Och DU, du är Magisk. PureEvilMadness Magisk...

Kommentarer
Postat av: Tobias

Du får fan lägga till juckpuck som sköna ord.

ha en kempe greait kväll lr hur fan de stavas.

hörs på nyår dude

2008-12-27 @ 20:49:02
URL: http://doffnot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0