Ignoooore!

Ja det förra inlägget.
Jo, ja vet. Man kan ta bort det.
Men det pallar ja inte.
När ni har läst inlägget innan dess så undrar ni säkert hur mkt knark jag äter till frukost eftersom allt det ja skriver nu är jävligt osammanhängande och helt orelevant kanske.
Men det ja vill komma fram till är att ja missade bussen.
Alltså, summa sumarum, Jag fick tid till att intressera mig för min egen blogg.
ÖDET mannen!
Egentligen har jag fan inte så många konkreta saker att orda om.
Jag sträcker ändå ut min hand åt er behövande.
Well, i det stora hela så tror ja förvövrigt att antingen har folk ledsnat på min blogg lr så är det någon ny depression som tagit över folk i allmänhet.

But WHATTAHECK!
Vem har tagit över min kropp och hjärna?
Varför sitter jag och skriver som en jävla kommunalanställd?
Snarare typ som en pretto gaysekreterare.
Funderar fan starkt på att börja skriva om smink och skor och kläder och skvaller.
Ehe neee.
Nu fick ja kväljningssyndrom.
Men verkligen seriöst, folk är ju typ ÜBERINTRESSERADE av sånt crap.
Dont lie to me bitches, ja vet att ni är det.
Granska erat inre!
Ni skulle inte kunna leva utan att modebloggar som handlar om massa crap dom man likaväl kan snacka med sina girlfriends om.
Men NI HAR INGA VÄNNER!
Lovar att dom som läser såna bloggar egentligen bara vill bli omtyckta.
Jag passar dock jävligt bra i smink.
Kanske skulle fixa en sminkblogg för killar?
Oj...
Nu va det nån som började gråta.
ÖH SHUTTHEFUCKUP!
Aint gonna happen.

Nu ska ja snart dra mig in mot stan ändå, jag har responsibilty för butiken ett tag.
Last day of work.
Yummy!
Och sen ska ja göra stan osäker med Hanna.
Lr ja, det blir väl mer att göra stans fik osäkra.
Det är alltid så.
FIKA FIKA FIKA!
Fast jag diggar att sitta och snacka om massa jihad och glo sönder folk med henne.
Sjukt sällan ju.
Kvinnan bor i Örebro.

Nu orkar ja seriöst inte va seriös längre.

Jag gillar.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahaha!

Tänkte på ditt blogginnehåll senast igår tror jag det va, det är sånna bloggar jag läser. Modebloggar o allt vad det heter pallar man ju seriöst inte med! Och jag håller med.. de som följer alla dessa modebloggar är ju bara osäkra på hur,vem,vad de ska va att de måste följa instruktionsboken. Min blogg må va tråkig, men jag lägger i alla fall inte upp "Dagens outfit" eller skriver om det^^



God Jul på dig!

2008-12-23 @ 12:06:25
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ha en fortsatt rutten Jul. Puss

2008-12-23 @ 23:49:05
URL: http://nettandeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0