Lovely

Hej och välkommen!

Lr rättare sagt, hejdå sverige!
Sitter på en trång buss på väg till Oslo nu, med ett leende på mina läppar.
För jag har haft en skön, men liten tid i Götet nu.
Hunnit med en hel del.
Va och fikade med Michelle igår, och sen drog jag hem till Sandra och vi söp oss fulla.
Mkt trevligt!
Träffade även Jasmine som Sandra delar lght med.
Snygg kvinna :P
Är sjukt grym på att tatuera dessutom..
Skillz!
Sen upp tidigt imorse och drog in till city där jag mötte upp med Sussi som gav mig vägledning i mitt kärleksliv.
Tydligen så har jag numera ett öppet förhållande med en viss människa.
Och inte att glömma är ju att jag dessutom är förlovad med en annan.
Ni som har mig på facebook kan väl inte missat detta? HUH?????!!!
Well, nu kommer jag lämna er i en vecka för att drägga i Oslo, så atte...
TA det lugnt mina små barn.

Nuss//J.Lo

Kommentarer
Postat av: Sandiie

Ne, det är bara du som får köpa mig ju! ;)

Men hallå? vadå öppet förhållande? vah??...

Jag då? din facebook löver!!

Eller ja, lite löver i real life också för den delen, i smyg ;) Nunn

2008-12-05 @ 14:14:50
URL: http://saandiiie.blogg.se/
Postat av: helenaförfan

och du måste komma till mig snart jon! vi saknar dig ju!

2008-12-05 @ 21:32:24
URL: http://mydickdemandsattention.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0