Men vafan..

Well slutjobbat ute i skogen.
Äntligen hemma.
Lr rättare sagt, "DAAAAARLIN, I'm hoooome!"
Nä inte det kanske..
Jag gillar min och Inas djupa samtal på vägen hemma från Halmstad, bl.a där vi dissar folk som är omogna och skickar kejdesms och annat löst folk som inte förstår oss.
Vi kom in på en rolig diskussion om varför jag konstig nog har en förkärlek till blondiner.
Ja varför?
På nåt sätt när ja kollar tillbaka runt om bland människor jag dejtat lr varit tillsammans med så har blondiner haft övertaget.
Är det för att sverige består mest av blondiner är är det just det att jag dras till dom?
Jag trodde först att det kunde ha nåt med att göra att min första riktiga flickvän va blond och jag letade kanske efter nån som påminde om henne.
Men whattaheck, så jävla drygt kan det väl inte va?
Och sen kom ja iofs på att dom snyggaste flickvännerna ja haft har varit brunetter.
Så då tänkte ja att det är nog en brunett jag vill ha.
Eller är det kanske en snygg blondin?
Sen kom ja på att ja varit tillsammans med en skitsnygg rödhårig tjej.
Och då blev det helt plötsligt helt fucked up.
Det mest logiska är nog att det är inte hårfärgen man faller för.
Utan ja kom på att för min egen del så faller jag för nåt helt annat.
Typ nåt skadat lr ovanligt med personen.
Typ nåt med ögonen, en konstig mun, en halvsne näsa kanske, små öron, sen såna där typiska saker som stora bröst, fina läppar och ett välformat ass.
Kommer ihåg att det va det som verkligen gjorde mig intresserad av min första flickvän.
Hanna med asset.
Oj oj oj..
Det va nåt att bita i.
Maken till hetare ass får man fan leta efter.
Jaja, nu ska ja inte spåra ur.
Men jo..
Sen då, jo vi har ju Fanny som ja va tillsammans med ett tag.
Hon hade nog ett par av dom största brösten ja haft tillgång till på en tjej.
Yummy!
Men ja, det va det..
Och sen, hmm.. Justine, hon va halvjapan.
Bara där fattar ni ju.
Lite ovanlig sådär.
Ja, det va nog det enda som utmärkte henne.
Men ack så vacker.
Sen har man ju alltid fastnat för andra människor, som tex Helena som dessutom ska komma till mig snart och hälsa på.
Det första ja la märke till henne va en sak.
Hennes hår.
Det va så jävla trassligt.
Därför så har hon alltid varit Trassel för mig.
Mer då, jag har alltid tittat lite extra på pittögda brudar.
Ja, om dom nu inte har typ tandställning och dreglar.
Men fan, det är gulligt faktiskt.
Ja, att dom är pittögda alltså.
Lite ,sa ja..
Sen är det ju hur cute as hell om dom kanske har nåt talfel.
Typ att du säger fel hela tiden, eller stammar, lr kanske läspar.
Bara dom inte pratar som han där Kyles syrra i SouthPark.
Tror det är Kyles syrra.. hmm..
Finns en tjej på bussen som är skitsöt, men man blir fan rädd när hon öppnar käften.
JAJAJAJA, nu kom ja på det!
Bebismage är fan sexigt!
Ja, ni vet.
När magen putar lite sådär.
Ni fattar?!
Lite kött ska det va GODDAMNIT!
Men det finns en tjej som ja snackat lite med.
Hon e fan så jävla tasty så ja dör..
Estetisk perfektion alltså..
ÅHÅÅHÅÅÅ!
Ett skepp kommer lastat, med vadå?
Nä, ja vet inte. Men ge mig henne.
Hon har dom där sjukaste läpparna.
Det där ansiktet.
Den där kroppen.
Dom där ögonen.
Tillåt mig att le lite nu.
Men ja, hon är helt enkelt så jävla snygg.
Det va väl mest det ja ville komma fram till.
Vet ni vad det bästa är?
Hon är fan jväligt vettig oxå...
Och det är värt.
Jävligt värt.

Från en sak till en annan.

Jag ger er,

Mongo från rymden




Piiiiis N Löööv mina små barn//Kött

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahahahaha :)

Ja du har då i alla fall gett MIG några skratt såhär på morgonkvisten (för min del är det kvist). Och när jag tänkte efter (på den lilla skalan av dina flickvänner, ragg o allt vad det är som JAG vet om) så är fan de flesta blondiner^^ Även jag va fan blond på den tiden vi hookade som mest, som mest? Så mest va det ju inte men du vet. Sen om vi föll för varann eller om vi föll alls vet i sjutton, men det va en skön tid anyway...

2008-12-19 @ 10:20:56
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Sky

;)

2008-12-21 @ 17:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0