Oj nu fick jag magsår..

Jag blir alltid så jävla stressad i såna här situationer.
Nu är det fan snart torsdag.
Och då måste allt va packat, fixat och donat.
Plus att ja måste fixa biljetter tillbaka från Oslo till Halmstad.
Måste hinna köpa födelsedagspresent till Fia.
Sen köpa massa alkohol som ska med.
No way José att man kommer dra på Glasbanken i Norway.
Kan man ju likaväl köpa knark lr nåt..
Sen vill ja j hinna shoppa lite stuff, men det kan ja ju iofs göra i Götet.
Drar ju en snabbis dit på torsdagen och åker till Norge på fredan.
Och i Götet ska man hinna träffa 3940905 personer typ.
Kommer bli ball som fan!
Michelle, Sandra, Sussi, kanske Elin, och kanske nån annan filur.
Hade varit cool att dra till Andreas på jobbet och kolla in.
Well, man e ju knappast gjort av tid.
Det hade ju varit spektakulärt.
Baxigt ord btw..

Damn oxå.
Ja kunde inte få min lilla 1:a idag.
Va ju tvungen å kirra nå papper och stuff.
Men imorgon får ja den.
Då ska ja fan leka inredningsarkitekt.
Lr ja, ställa sängen på plats iaf..
Har lite sköna planer på hur mitt LoveNest ska se ut.
Lr ja, LoveNest blire väl knappast.
Mer än jordhåla för mig och alla mina fiskeprylar.
Oooh Gay..
Men whatever.
Bara ja som ska bo där ju.
Ska bli rätt kind of najs att bara va själv för en gång skull.
Jag är fan riktigt själv nu.
Jag känner iaf att jag vill vara det.
Ja, om nu inte då Audrina Partridge kommer och knackar på.
Eller den där sjukt Mystiska snygga människan som gör att jag bara vill veta ALLT!
Hmm, fan..
Sånt e fan strängt.
Jag gillar mystiska människor.
Vissa peeps ser man fan rakt igenom.
Då tröttnar man.
Lägger ner.
Backar.
Ställer in frusen kyckling i micron.
Fan, nu förlorade ja mig själv..

JAJAJAJAJAJA!
Nu ska ja nog ta mig själv i rö.. Nej, kragen..
Packa lite kanske?
Kolla ut några outfits?
Yes, vi bokar't..

Pöss Unt Porr!

Och den Mystiska får puss på innerlåret..

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag är ytterst inpregnerad att du som man klarar av såhär mycket planering på en endaste resa^^ Gött med egen lya äntligen, grats! Och ja, förutsägbara människor är fan det tråkigaste som finns.. dem finns det för många av... Trevlig resa!

2008-12-02 @ 16:32:17
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0