Ser jag tjock ut i det här?

Alltså helt allvarligt börjar ja bekymra mig lite för hur min bloggsida ser ut egentligen.
Så snälla, give me an update.
Ser den för jävlig ut?
För alltså, när ja ser den från min synvinkel, mitt såkallade perspektiv.
Min dator.
Då ser den helt okej ut förutom den missanpassade designen som jag inte orkat fixa till.
Typ mitt sköna typsnitt är lixom alrighty then.
Men sen har jag sett från andra datorer att den ser fett kackig ut.
Stämmer det?
Hur jag ska gå till väga?
Jag är helt orkeslös nämligen.. Pöh..

Jag har iaf varit tillfälligt driftig för en gång skull och fixat massa kläder som jag har hittat i alla mina påsar.
Och dessutom, hittat ett par gamla sletna jeans som jag saknat ihjäl mig på.
Very happy boy :)

Imorgon blir det iaf en roadtrip ner till Ajjkheeaa.
Big spending bitches!
So long, money in my långkalsong.
Äsch vem fan bryr sig.
Det är unikt.
Vad?
Va?
Yeah, whatever.
Pengar är inte allt.
Men en snygg lght är.
Det.
Nästan.

Varför tror människor i allmänhet att jag bara ligger runt hela tiden?
Sen ja kom hem från Norge igår så har jag typ fått frågan, "Fått ligga mkt i Norge eller?" typ minst 10 ggr.
Ge er nu kids.
Jag är inte sån.
Jag har slutat.
Det roliga är att Magnus kör samma visa.
Fastän att han sa på fyllan ikväll att han va så glad och lycklig över att jag har lärt han det mesta av hur han är nu.
Jag har lixom becomed a master.
Fast egentligen, vad har ja lärt han?
Nåt nyttigt?
Njae..
Det som är nyttigt är väl att jag sagt till han att han får passa sig så han inte hamnar i samma läge som jag har.
Att alla tycker att jag är en känslolös player som tydligen bara ligger runt hela tiden.
Men TJAAAAA!!!
Jag gör INTE det.
Så lägg ner nu gott folk.
Jag letar bara efter riktig kärlek, och det som råkar hända på vägen är inte bara mitt fel.

Nu väntar ännu en natt av ensamhet..
HAHA nä, men iaf en natt.

Gaylord//J.Lo

Kommentarer
Postat av: Emilia

DIN sida ser FUCKAD ut, ungefär som du ser ut på morgonen, så de ska nog funka iaf, mums :)

2008-12-14 @ 10:25:22
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Nettan

Men jon, anledningen till att det är det första man frågar är för att det oftast är det första du själv pratar om. det första, det andra och det tredje. och pratar man om något annat hittar du alltid ett skönt sätt att glida in på ämnet ligga igen. Så kanske det är så, bara kanske, att det är du som är orsaken till att det är den frågan som kommer först. men men, i could be wrong =) fast det ahr jag nästan aldrig =)

2008-12-14 @ 16:33:02
URL: http://nettandeluxe.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tjadu lille TJ, det VORE ju väldans lustigt om det kunde va så att alla andra hittar på^^

2008-12-14 @ 17:20:50
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Billie

Äääh, skit i designen. Det bästa är ju att det finns reklam för modemagasin!

2008-12-14 @ 22:14:08
Postat av: J.Lo

Men tack Billie :)

Jag kör på din melodi. :D

2008-12-14 @ 22:39:55
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0